به یاد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو؛

برخورد جدی پلیس با عرضه‌کنندگان مواد خطرآفرین چهارشنبه‌سوری

کدخبر: 2088558

سخنگو و معاون اجتماعی ناجا از نظارت پلیس بر بازار چهارشنبه‌ سوری و برخورد با عرضه‌کنندگان موادمحترقه غیرمجاز خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سعید منتظرالمهدی اظهارکرد: پلیس نظارت خوبی روی این موضوع دارد و ما مراکزی را که احتمال می‌دهیم مواد محترقه در آن انبار شده یا توزیع این مواد در آن انجام شود، رصد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پلیس با عرضه‌کنندگان محصولات خطرآفرین و غیرمجاز نیز برخورد می‌کند، گفت: تا به حال نیز علیرغم آنکه حدود یک ماه تا مراسم چهارشنبه سوری مانده است، کشفیات زیادی داشته‌ایم که همین موضوع حاکی از جدیت پلیس در برخورد با این موضوع است.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه آمار کشفیات مواد محترقه را اعلام خواهیم کرد، ادامه داد: مواد محترقه کشف شده عدد قابل توجهی هم بوده است.

منتظرالمهدی همچنین درباره افرادی که ممکن است با سوءاستفاده از فضای مجازی اقدام به خرید و فروش این مواد در این فضا و همچنین آموزش ساخت این محصولات کرده باشند، به ایسنا گفت: پلیس فتا بر این فضا نظارت دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه حفظ آرامش و امنیت شهروندان اولویت اصلی پلیس است، تصریح کرد:‌ خوشبختانه مردم به بلوغی رسیده‌اند که اکثرا خودشان مسائل را رعایت می‌کنند و توصیه ما نیز این است که خانواده‌ها بر فرزندان خود نظارت کافی را داشته باشند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: