معاون پارلمان روسیه در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

تلاش قهرمانان ایرانی در سوریه برای تحقق عدالت قابل تقدیر است/ مسئله فلسطین باید محور تمام اقدامات صلح دوستان باشد

کدخبر: 2088560

معاون پارلمان روسیه گفت: در این جا باید از رهبر ایران و مردم این کشور و همچنین قهرمانان ایران که امروز در کنار نیروهای روسیه برای عدالت با تروریسم می‌جنگند؛ تشکر کنم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "سرگئی بابورین"، معاون پارلمان روسیه در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که صبح امروز (سه شنبه 3 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: در این اینجا باید از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مسئله فلسطین تشکر کنم، قطعا در مورد مسئله فلسطین محور تمام اقدامات باید وحدت تمام مسلمانان و ملل آزادی خواه و صلح دوست باشد.

وی گفت: روس ها همواره آزادی خواه بودند و ما همواره از حق مبارزه ملت فلسطین حمایت می کنیمٰ از طرف دیگر قطعا باید منطقه قدس باید پایتخت کشور فلسطین باشد.

بابورین با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه قدس، گفت: تمام کشورها و مذاهب نباید به این رژیم اجازه دهند تا مکان مقدس قدس را تخریب کندٰ از این رو قطعا تحقق صلح و ثبات در منطقه تنها با پذیرش موجودیت فلسطین محقق می شود.

وی تصریح کرد: قطعا اشغال قدس از سوی رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به منطقه بیت المقدس فاحش ترین اقدام برای نقض قوانین بین المللی است.

معاون پارلمان روسیه گفت: در این جا باید از رهبر ایران و مردم این کشور و همچنین قهرمانان ایران که امروز در کنار نیروهای روسیه برای عدالت با تروریسم میجنگند؛ تشکر کنم؛ زیرا آن ها مبارزه می کنند تا تمامیت ارضی و حاکمیت سوریه حفظ شود.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: