رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

ممانعت از حضور آمریکا در منطقه سبب ایجاد ثبات در خاورمیانه می‌شود

کدخبر: 2088562

رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی معتقد است با ایجاد ممانعت برای حضور آمریکا در منطقه ثبات در خاورمیانه ایجاد می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "چائو تائی بوک"، رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که صبح امروز (سه شنبه 3 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: سلام نظامی خود را به تمام مردم فلسطین که سعی کردند کشور مستقلی داشتند را ابلاغ می کنم.

رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی بیان کرد: مردم فلسطین تلاش کردند تا پرچم ملی خود را در مقر سازمان ملل به اهتزار آورند که این پیروزی برای مردم فلسطین وکشورهای پیرو حق است.

چائو تائی بوک ادامه داد: رهبر ورئیس جمهور کره شمالی به ما آموختند که مسئله فلسطین موضوع زندگی و مرگ است و بایستی بگوییم مردم فلسطین مبارزات به حقی را آغاز کرده اند و رهبر کشور ما و رئیس کمیسیون امور دولتی کره شمالی معتقدند که مجلس کره شمالی بایستی همواره از آرمان های فلسطین دفاع کنند.

وی افزود: متاسفانه به واسطه حرکت های اسرائیل و آمریکا نتایج مثمر ثمری برای فلسطین به وجود نیامده است اقداماتی مانند شهرک سازی های رژیم صهیونیستی و مشروعیت بخشی به آن سبب شده تا افراد بیگناه فلسطینی جان خود را از دست دهند اما هر چقدر که شب طولانی باشد در نهایت پیروزی متعلق به فلسطین خواهد بود.

رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی متذکر شد: اگر مردم فلسطین اتحاد داشته باشند می توانند در مقابل اسرائیل بایستند تا انسجام و همبستگی ملی خود را حفظ کنند معتقدیم می توان مطابق با درخواست ملت فلسطین و افراد سرنوشت این کشور را تعیین کرد.

چائو تائی بوک گفت: اسرائیل باید از کشتار و ساخت وساز یهودیان دست برداشت ما معتقدیم برای ایجاد ثبات در منطقه خاورمیانه باید مداخله آمریکا ممانعت به عمل آورد تا حق تعیین سرنوشت برای مردم فلسطین محقق شود.

وی با بیان اینکه مردم وکشورهای منطقه باید علیه دشمنان صلح بجنگند افزود: کسانی که خواستار صلح هستند باید مانع اجرای سیاست های سلطه جویانه امپریالیسم شوند.

رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی با بیان اینکه آمریکا و سایر متخاصمین سعی بر تحت فشار قرار دادن جمهوری خلق کره شمالی را دارند و ما نیز برای مقابله به دنبال افزایش قدرت هسته ای هستیم گفت: آمریکا توانایی های ما را تهدید می داند و کشورما را تهدید می کند و به همین دلیل تجارت و ورزش تیر و کمان و اسلحه ما را ممنوع کرده است ولی ما همچنان به دنبال اهداف خود هستیم.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: