فدراسیون جهانی مدال‌های کمانداران ایران در جام جهانی لاس‌وگاس را تایید کرد

کدخبر: 2088566

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در پاسخ به درخواست فدراسیون ایران، مدال‌های کمانداران کشورمان در مسابقات جام جهانی لاس وگاس را تایید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در پاسخ به درخواست فدراسیون ایران، مدال‌های کمانداران کشورمان در مسابقات جام جهانی لاس وگاس را تایید کرد.

تام دیلن « TOM DIELEN » دبیر کل و مدیر اجرایی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در پاسخ به نامه رئیس فدراسیون ایران، مدال‌های کمانداران ایران در مسابقات جهانی لاس وگاس آمریکا را تایید کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

از طرف فدراسیون جهانی به رییس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران ریاست محترم، طبق درخواست شما بدینوسیله تأیید می کنم که (laslas vegas shoot) همان مرحله چهارم جام جهانی داخل سالن است و همچنین به عنوان میزبانی فینال انجام می گردد. در قوانین جام جهانی داخل سالن به طور صریح بیان شده است که (laslas vegas shoot) به معنی تورنمنت تیراندازی با کمان سالیانه سنتی لاس وگاس و همچنین نمایش تجاری می باشد که از تاریخ 22 لغایت 24 بهمن 95 برگزار شد. دو روز اول مسابقات به عنوان مرحله چهارم مسابقات داخل سالن می باشد.

تمام ورزشکاران ایران در دو راند اول جام جهانی داخل سالن شرکت نموده و نتایج خوبی را به دست آوردند که شامل چند مدال بوده و این کاملاً صحیح می باشد که بگویم آنها در مرحله (چهارم) جام جهانی شرکت کردند. هر برگزار کننده جام جهانی می تواند تصمیم بگیرد که آنها فقط جوانان یا بزرگسالان داشته باشد و ما به خوبی شاهد هستیم مرحله های بیشتر و فراوانی برای جوانان برگزار می‌شود.

ما در خدمت شما هستیم برای اطلاعات بیشتر

ارسال نظر: