معاون رئیس مجلس الجزایر در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

جامعه بین‌المللی وظیفه خود را در قبال فلسطین انجام دهد

کدخبر: 2088567

معاون رئیس مجلس الجزایر گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا یأس، ناامیدی و میل به سازش را افزایش دهد و جنگ بین فلسطین و اسرائیل عادی شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "زبیر توافیشی" در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که صبح امروز (سه شنبه 3 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: خوشحالم که در سرزمین کشور برادرم هستم و ایران پذیرنده این کنفرانس است همچنین از دکتر علی لاریجانی به خاطر میزبانی و استقبال تشکر می کنم.

معاون رئیس مجلس الجزایر بیان کرد: مشکل فلسطین حاصل اختلافات بلند مدتی است و علی رغم محکومیت اقداماتی که بر علیه مردم فلسطین انجام می شود اما این بحران اعتبار خود را در جهان به دست آورده و زنان و کودکان فلسطینی که کشته می شوند حاصل عملکرد رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا یأس، ناامیدی و میل به سازش را افزایش دهد و جنگ بین فلسطین و اسرائیل عادی شود.

معاون رئیس مجلس الجزایر با بیان اینکه لازم است که مسأله فلسطین به صورت عادلانه حل شود گفت: جامعه بین الملل هیچ کاری را در مقابل رژیم صهیونیستی انجام نمی دهد و این رژیم نیز نسبت به قطعنامه های بین المللی و حقوق بشر کاملا بی توجه است.

وی با بیان اینکه الجزایر با احترام به مسئله فلسطین می نگرد گفت: کشور ما از بازگرداندن حقوق ملت فلسطین حمایت می کند و از جامعه بین المللی نیز می خواهیم که وظیفه خود را به درستی انجام دهند تا مردم فلسطین بتوانند در خصوص آینده خود تصمیم بگیرند و تروریسم اسرائیل محکوم شود.

زبیر توافیشی گفت: حق ملت فلسطین این است که سرنوشت خود را تعیین کند و کشور مستقل فلسطین نیز تشکیل شود.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: