تساوی مقابل الهلال عادلانه بود

برانکو: از تساوی راضی‌ هستم/ بازی اول بود و محتاط بازی کردیم

کدخبر: 2088582

سرمربی پرسپولیس گفت: ما امروز مقابل یکی از قوی ترین تیم‌های آسیا بازی کردیم و مهره‌های خوبی در این تیم بازی می‌کنند و با توجه به این شرایط از نتیجه تساوی راضی هستم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برانکو سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل الهلال درباره این بازی گفت: شروع لیگ قهرمانان امروز برای ما بود. هر شروعی خیلی سخت و نامعلوم است که چه نتیجه‌ای رقم می خورد.

وی ادامه داد: امروز اولین بازی ما بود و به نظرم بازی پرسپولیس و الهلال بزرگ‌ترین بازی روز اول و هفته اول لیگ قهرمانان آسیا بود.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: این دو تیم امروز بازی خوبی ارائه دادند اما به عنوان اولین بازی محتاط تر بودیم. به نظرم با توجه به شرایط بازی نتیجه تساوی عادلانه بود.

برانکو گفت: ما امروز مقابل یکی از قوی ترین تیم های آسیا بازی کردیم و مهره‌های خوبی در این تیم بازی می کنند و با توجه به این شرایط از نتیجه تساوی راضی هستم.

وی تصریح کرد: در ادامه مسابقات باید به قطر و امارات هم برویم تا با حریفان مان بازی کنیم، اما این بازی شرایط خاص‌تری داشت و به همین دلیل از نتیجه تساوی مقابل الهلال عربستان راضی هستم.

ارسال نظر: