رئیس مجلس سوریه در دیدار با ولایتی:

سخنرانی رهبر انقلاب دستور و برنامه‌ای برای فلسطین بود که بسیار ارزشمند و قابل تحسین است

کدخبر: 2088593

"هدیه خلف عباس" با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، اظهار داشت: سخنرانی امروز رهبر انقلاب دستور و برنامه‌ای برای فلسطین بود که بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "هدیه خلف عباس" رئیس مجلس سوریه عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، اظهار داشت: سخنرانی امروز رهبر انقلاب دستور و برنامه‌ای برای فلسطین بود که بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.

وی ادامه داد:برگزاری این کنفرانس که حمایت از فلسطین است، از توجه جمهوری اسلامی ایران حکایت دارد و باعث می‌شود مسئله فلسطین مورد توجه جهان اسلام قرار گیرد.

رئیس مجلس سوریه معتقد است که اوضاع سوریه در زمینه عملیاتی و سیاسی با شرایط بهتری پیش می‌رود و این به دلیل پای مردی و فداکاری مشترک ایران و سوریه است.

به گفته وی مشارکت سوریه در کنفرانس آستانه که با حضور ایران و هماهنگی روسیه همراه بود، نقش مهمی در گشایش روند سوری سوری داشته است.

رئیس مجلس سوریه در همین رابطه تاکید کرد: علیرغم عدم اعتمادی که به ترکیه داشتیم، این دولت همچنان در امور کشور سوریه دخالت داشته و به خاک سوریه تجاوز می‌کند.

خلف عباس با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت گقت: اگر حمایت ایران نبود نمی‌توانستیم مقاومت و پایداری داشته باشیم؛ به نمایندگی از مردم و دولت سوریه عمیقاً از جمهوری اسلامی ایران سپاسگذاریم.

وی چالش پیش روی ملت سوریه را اقتصاد برشمر و عنوان کرد که به زودی و به همت کل سوریه و حمایت کشورهای دوست این مشکل نیز حل خواهد شد.

به گزارش فارس، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در ابتدای این دیدار گفت: این دیدار، دیدار میزبان و میهمان نبوده، بلکه دیدار دو میزبان است. شما در ایران گویی در کشور خود هستید.

ارسال نظر: