از آذری‌هایی که از محمد ابراهیمی در نظرسنجی حمایت نکردند، گله دارم

قلعه‌نویی: در بازی با پرسپولیس دست و پای ما را بستند و داخل استخر پر از آب انداختند

کدخبر: 2088666

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما ۱۰ – ۲۰ میلیون آذری زبان داریم که در یک نظرسنجی از محمد ابراهیمی حمایت نکردند. حتی خلاصه بازی تیم ما را ۱۰۰ هزار نفر به صورت اینترنتی می‌بینند. مردم آذربایجان به ما کمک کنند.

به‌ گزارش ‌« نسیم آنلاین »، امیر قلعه‌نویی درباره وضعیت امید عالیشاه و احمد نوراللهی که به دلیل قرارداد با تراکتورسازی تا پایان فصل نمی‌توانند در هیچ تیمی فوتبال بازی کنند، اظهار کرد: این بازیکنان شش ماه از زندگی خود را از دست می‌دهند. باید فکری به حال آنها کنیم. تاج مدیر کاربلدی است و باید به دنبال راهکاری برای بازی کردن مجدد آنها باشد. خدا را گواه می گیرم که این موضوع را به خاطر تراکتورسازی نمی‌گویم و دلم برای این بازیکنان می‌سوزد.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت پرونده‌های انضباطی تراکتورسازی در کمیته‌ انضباطی فیفا و احتمال کسر امتیاز از این تیم، گفت‌: در سه، چهار روز گذشته احتمال کسر شش امتیاز از تراکتورسازی وجود داشت، اما آجرلو از طریق یکی از دوستانش یک میلیارد و نیم فراهم کرد و از این موضوع جلوگیری کردیم. شهردار تبریز و اعضای شورای شهر و مجلس شورای اسلامی تبریز تاکنون کمک زیادی کرده‌اند.

او همچنین درباره تصویب قانونی مبنی بر انجام خدمت سربازی بازیکنان فوتبال در تیم‌های خودشان به جای اعزام به تیم‌های نظامی، تاکید کرد: من ۱۰۰ درصد موافق این قانون هستم. یکسری باشگاه‌ها برای بازیکنان زحمت می‌کشند و حق دارند از آن‌ها استفاده کنند. باشگاه‌هایی مانند ذوب آهن، سپاهان، فولاد و پیکان چند سال برای یک بازیکن زحمت می‌کشند و باید از دسترنج خود استفاده کنند. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت این قانون تشکر می‌کنم. این موضوع کمک شایانی به بازیکنان جوان می‌کند.

قلعه‌نویی درباره افزایش اختلاف امتیاز تیمش با پرسپولیس و این که آیا می‌توانند این فاصله را جبران کنند، یادآور شد: ما تمام تلاشمان را برای پیروزی انجام می‌دهیم، اما نتیجه‌ دست خداست. در بازی با پرسپولیس دست و پای ما را بستند و داخل استخر پر از آب انداختند. تراکتورسازی تیم بزرگی است و مردم بزرگ آذربایجان از آن حمایت می‌کنند، اما من از آنها گلایه دارم. ما ۱۰ - ۲۰ میلیون آذری زبان داریم که در یک نظرسنجی از محمد ابراهیمی حمایت نکردند. حتی خلاصه بازی تیم ما را ۱۰۰ هزار نفر به صورت اینترنتی می‌بینند. مردم آذربایجان به ما کمک کنند. کسب نتیجه‌ هم دست خداست.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: