خالد عبدالمجید در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

احیای مجدد وحدت انتفاضه سوم را نتیجه‌بخش می کند

کدخبر: 2088690

دبیر کل ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین معتقد است بروز برخی اختلاف ها و ایجاد شکاف باعث کندی حرکت مقاومت شده است که باید در راستای احیای وحدت حرکت کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، خالد عبدالمجید، دبیر کل ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: این کنفرانس برای رفع توطئه های غربی بسیار مهم است.

دبیر کل ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین بر همین اساس تصریح کرد: از طرفی برخی حمایت های عربی به دنبال تسویه و نابودی مقاومت هستند لذا این کنفرانس نقطه عطفی بر بازگشت جایگاه فلسطین است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال برگزاری کنفرانس هایی است که فلسطین را به اتمام برساند و ائتلاف عربی و اسرائیلی تشکیل دهد از این رو مشارکت در کنفرانس هایی شبیه کنفرانس فعلی برای احیای مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیسیتی لازم است.

عبدالمجید در ادامه شرایط فلسطین را بسیار پیچیده دانست و عنوان کرد: در صحنه مقاومت شرایط مثبت و منفی به وجود می آید که شرایط مثبت آن مبارزه با اشغالگری و جنبه منفی آن ایجاد شکاف و بروز برخی اختلاف ها است لذا باید به فکر احیای مجدد وحدت باشیم.

دبیر کل ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین در پایان خاطرنشان کرد: فلسطین سال گذشته وارد انتفاضه سوم شد اما این انتفاضه عقیم ماند چرا که اهداف آنها در راستای ایجاد دولتی مستقل برای فلسطین محقق نشد.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: