فهد سلیمان در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

تهران پایتخت مقاومت و اتحاد علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا است

کدخبر: 2088693

معاون دبیرکل جبهه دموکراتیک فلسطین معتقد است سیاست های سازشکارانه که اغلب در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی است به مراتب از شهرک سازی ها مهمتر است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فهد سلیمان، معاون دبیرکل جبهه دموکراتیک فلسطین در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: بر آرمان های فلسطین همواره تاکید داریم و از کمک های شما قدرت می گیریم چرا که بیشتراز بسیاری از کشورهای عربی ازمسئله فلسطین حمایت کردید.

معاون دبیرکل جبهه دموکراتیک فلسطین برهمین اساس تصریح کرد: کمک های شما باعث شد همواره فلسطین بر تحقق آرمان های خود باقی مانده و در مسیر تشکیل دولت فلسطین با پایتختی قدس حرکت کند.

وی افزود: جوانان مبارز جبهه مقاومت همواره تمام خطرها را علیه رژیم صهیونیستی به جان خریده اند و مال و جان خود را در راه مقاومت فلسطین داده اند که در این میان حزب الله نماینده مقاومت در منطقه است که از آرمان های فلسطین دفاع می کند.

فهد سلیمان در ادامه با تقدیر از جانفشانی در راه انتفاضه ابراز داشت: امروز چالش هایی گریبان جمهوری اسلامی ایران را در خصوص فلسطین و سوریه گرفته است که باید از آنها حمایت کند.

وی در ادامه با بیان اینکه خطر صرفا اشغالگری و شهرک سازی در فلسطین نیست گفت: سیاست های سازشکارانه در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی از مهمترین مشکلات فلسطین است و ما از مکتبی هستیم که همواره به دنبال وحدت ملی بودیم اما اکنون از واقعیات دور شده ایم.

معاون دبیرکل جبهه دموکراتیک فلسطین در پایان خاطرنشان کرد: لازم است مبارزه خود راعلیه ظلم و اشغالگری صهیونیست ها یکپارچه کرده و تهران را به عنوان پایتخت مقاومت و اتحادی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا حمایت کنیم.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: