محمد عبدالسلیم در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین عنوان کرد:

مشارکت دولت قطر در بازسازی غزه

کدخبر: 2088697

نماینده پارلمان قطر معتقد به مشارکت دولت قطر در بازسازی غزه است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد عبدالسلیم، نماینده پارلمان قطر در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: این نشست در حالی برگزار می شود که شرایط منطقه بسیار پیچیده است و زخم های امت اسلامی روز به روز عمیق تر می شود.

نماینده پارلمان قطر بر همین اساس تصریح کرد: اما تراژدی بزرگتر این است که هر روزه شاهد جنایات بیشتری در فلسطین وقدس هستیم که باعث شده سرزمین قدس آلوده شد و حرمت آن از بین برود.

وی افزود: قطعنامه سازمان ملل که بر نامشروع بودن همه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در فلسطین تاکید می کند اما اسرائیل قطعنامه دیگری برای مشروع بودن آن صادر می کند و به خیره سری ادامه می دهد.

عبدالسلیم ادامه داد: اسرائیل مرتکب جنایات مختلفی در غزه شده که مواضع دولت قطر نیز در این زمینه کاملا شفاف است و قطر مسئله فلسطین را باور دارد واز آن حمایت می کند.

نماینده پارلمان قطر در پایان خاطرنشان کرد: از همین تریبون مواضع امیر دولت قطر، شیخ تمیم را ابراز می کنم که ایشان اقدام به بازسازی غزه کرده و همه ما باید مسئولانه در قبال مسئله فلسطین حرکت کنیم.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: