ابواحمد فؤاد در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

جمهوری اسلامی ید طولایی در برقراری موازنه در منطقه دارد

کدخبر: 2088699

معاون دبیرکل جبهه الشعبیه معتقد است بسیاری از موافقتنامه های بین المللی ضررهای وحشتناکی برای آزادی فلسطین داشته است و رژیم صهیونیستی همواره به شهرک سازی ها ادامه می دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ابواحمد فؤاد، معاون دبیرکل جبهه الشعبیه در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری گفت: همواره بر وحدت در ملت فلسطین تاکید داریم.

ابواحمد فؤاد افزود: همه جریانات فلسطینی باید سخنان ایشان را سرلوحه قرار دهند چرا که این سخنان تضمین کننده سرزمین فلسطین خواهد بود لذا پیشنهاد می کنیم کمیته وحدت ملی از همه گروه های فلسطینی بخواهد دستاوردهای سیاسی را مورد بررسی قرار دهد.

معاون دبیرکل جبهه الشعبیه در ادامه با بیان اینکه پیروزی فلسطین با یکپارچگی محقق می شود عنوان کرد: جمهوری اسلامی ید طولایی در ایجاد تغییرات و برقراری موازنه در منطقه دارد همچنین از اینجا به ملت برادر یمن درود می فرستیم و این امیدواری را برای پیروزی آنها می دهیم.

وی برهمین اساس تصریح کرد: بسیاری از موافقتنامه های بین المللی ضررهای وحشتناکی برای آزادی فلسطین داشته است و رژیم صهیونیستی همواره به شهرک سازی ها ادامه می دهد.

معاون دبیرکل جبهه الشعبیه در پایان خاطرنشان کرد: تاکید داریم این نشست ها ادامه یابد و آماده سازی برای برگزاری و از سرگیری انتخابات دوره ای در فلسطین پیگیری شود و انتفاضه فلسطین همچنان ادامه پیدا کند.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: