شیخ حسین الدیهی در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

رژیم صهیونیستی و حکومت بحرین سیاست‌های مشترکی دارند

کدخبر: 2088703

نایب رئیس جمعیت وفاق بحرین گفت: رژیم صهیونیستی و حکومت بحرین در اجرای سیاست‌های نژادپرستانه مشترک هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شیخ حسین الدیهی، نایب رئیس جمعیت وفاق بحرین در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: از برگزاری این کنفرانس بین المللی تشکر می کنیم زیرا قطب نمای اصلی ما که فلسطین است را به جهت خود چرخانده است.

نایب رئیس جمعیت وفاق بحرین بیان کرد: از سوی ملت ستمدیده بحرین با شما صحبت می کنم که هیچگاه فلسطین را فراموش نکردند و مسئله فلسطین در چارچوب رویکرد رهبری امت اسلام پیگیری می شود و ما همواره مخالف لابی های جهانی بوده ایم که رژیم صهیونیستی را مورد حمایت قرار داده است.

شیخ حسین الدیهی ادامه داد: در بحرین مردم همواره حامی فلسطین و قدس هستند اما پارلمان بحرین که پارلمانی غیر منتخب است متاسفانه حامی و پشتیبان رژیم صهیونیستی بوده است.

وی افزود: اگر به ملت بحرین اجازه سیاسی و امنیتی داده شود حتما صدای بلند آنها را در حمایت از فلسطین خواهید شنید.

نایب رئیس جمعیت وفاق بحرین متذکر شد: رژیم صهیونیستی سیاست هایی شبیه دولت کنونی بحرین دارد زیرا هر دو آنها به دنبال نژادپرستی هستند و از این جهت نیز بین این دو رژیم اشتراک وجود دارد.

شیخ حسین الدیهی با بیان اینکه از سال 2011 و آغاز انتفاضه بحرین 15 هزار بحرینی روانه زندان و شکنجه می شوند که عموما عالم و اندیشمند هستند گفت: علی رغم همه چالش ها و مشکلات پیش روی ملت بحرین مسئله اول ما همچنان موضوع فلسطین است زیرا عدالت و حقوق بشر در آنجا نقض می شود.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: