خالد البطش در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

نشست فوری در چارچوب "ساف" برگزار شود

کدخبر: 2088704

یکی از رهبران جهاد فلسطین گفت: برای بررسی مسائل پیرامون فلسطین لازم است که نشست فوری در چارچوب "ساف" برگزار شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، خالد البطش، یکی از رهبران جهاد فلسطین در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: همه می دانیم که مسائل اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین با چه شرایطی مواجه شده و می دانیم که سازش ها چه محنت هایی را به دنبال دارد.

خالد البطش بیان کرد: در قدس همواره یهودی سازی ها پیگیری می شود و به مقدسات مسیحی و اسلامی حمله می کند و علی رغم قطعنامه شورای امنیت رژیم صهیونیستی به شهرک سازی ها ادامه می دهد.

وی افزود: در سایه همه جنایت ها شاهد انتفاضه های پی در پی فلسطین هستیم زیرا این پیام شهدای ما است و اراده مردم هیچگاه شکسته نمی شود و تا پایان اشغالگری ها ادامه دارد.

این رهبر جهاد فلسطین ادامه داد: غزه در محاصره شدیدی قرار دارد به طوری که آب و برق نیز در اختیار آنها نیست و مشکلاتی مانند بیکاری و ویرانه های فراوان را در اینجا شاهدهستیم که نتیجه طغیان گری های رژیم صهیونیستی می باشد.

خالدالبطش گفت: مسئله فلسطین با تهدیدات فراوانی مواجه است و از شما می خواهم که یک نشست فوری در چارچوب "ساف" برگزار شود تا مسائل پیرامون فلسطین مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: چرا کشورهای مسلمان باید نفت خود را به سایر کشورها بدهند در حالی که مردم غزه سوخت لازم خود را در اختیار ندارند، از جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تشکر می کنم زیرا همواره حامی فلسطین بوده است.

خالد البطش گفت: از کسانی که در بازسازی غزه نقش داشتند تشکر می کنم و این نوید را می دهم که اسرائیل به سمت نابودی پیش می رود.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: