شهدای مدافع حرم استان گلستان در برنامه "از آسمان"

کدخبر: 2088711

"از آسمان" زندگی دو شهید مدافع حریم اسلام از استان گلستان را در برنامه این هفته خود که جمعه ۶ اسفند ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود، روایت می کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، این قسمت از برنامه «از آسمان» با گذری بر زندگی معلم بازنشسته شهید «قربان نجفی» نخستین شهید جامعه فرهنگیان کشور آغاز شده و با ورود به روایت شهید «قاسم غریب» دنبال می شود. رزمنده هشت سال دفاع‌مقدس و فرهنگی بازنشسته "قربان نجفی" به صورت داوطلبانه برای مبارزه با تکفیری‌‎ها و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به کشور عراق اعزام و پس از نائل شدن به مقام جانبازی در بیمارستان بقیه‌الله تهران، خرداد ماه سال جاری به شهدای مدافع حرم پیوست. همچنین شهید مدافع حرم جانباز سرهنگ پاسدار «قاسم غریب» جانشین گردان تکاور تیپ یک مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان ، به عنوان مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها پس از اعزام برای مرحله دوم ماموریت خود، تیر ماه 94 در ارتفاعات تلمور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است گروه برنامه ساز «از آسمان» با سفر به استان گلستان برنامه هایی را برای شهدای مدافع حرم این استان شهید پرور آماده کرده است که در هفته های آتی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

«از آسمان» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان حماسه و شهادت می پردازد. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد جمعه هر هفته ساعت ۱۶:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

ارسال نظر: