پورتا پوتاماما در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

اشغال فلسطین بزرگترین تصرف در تاریخ بشری است

کدخبر: 2088731

رئیس کمیته پارلمانی قبرس گفت: مقامات این رژیم تلاش بسیاری را برای قانونی جلوه دادن این مسئله نشان داد اما به طور حتم این اقدامات موجب می شود که امنیت وثبات منطقه به خطر بیافتد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پورتا پوتاماما، رئیس کمیته پارلمانی قبرس در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد با ابراز نگرانی از وضعیت مردم به ویژه زنان و کودکان فلسطینی گفت: قطعا هیچ انسانی نباید در برابر این اقدامات ساکت بماند.

وی ادامه داد: به طور حتم اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی بزرگترین تصرف در تاریخ بشریت است و امروز شاهد بروز ظلم، زندانی کردن افراد، نقض حقوق زنان و کودکان، تخریب منازل و قتل فراقضایی در این مناطق هستیم اما متاسفانه سازمان ملل تنها این اقدامات را محکوم می کند اما در مقابل ملت فلسطین با مقاومت به دنبال احقاق حقوق خود هستند.

رئیس کمیته پارلمانی قبرس تصریح کرد: در صورت عدم تحقق آرمان فلسطین قطعا این مسئله تاثیرات نامطلوبی را برای منطقه به دنبال دارد. کشور قبرس به عنوان رئیس دوره ای اتحادیه اروپا قطعا برای احقاق حقوق ملت فلسطین و تمهدیدات بین المللی در این عرصه تلاش می کند.

وی با انتقاد از تقویت شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی گفت: مقامات این رژیم تلاش بسیاری را برای قانونی جلوه دادن این مسئله نشان داد اما به طور حتم این اقدامات موجب می شود که امنیت وثبات منطقه به خطر بیافتد.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: