رئیس مجلس زنگبار در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

مسئله فلسطین باید با نقش سازنده سایر کشورها حل شود

کدخبر: 2088733

رئیس مجلس زنگبار گفت: مسئله فلسطین باید با نقش سازنده سایر کشورها حل شود زیرا این موضوع تنها مربوط به فلسطین و اسرائیل نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رئیس مجلس زنگبار در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم شاهد صلح در خاورمیانه و سراسر جهان باشیم در حال حاضر ناآرامی ها در جهان بسیار گسترش یافته که این بحران ها سبب رکود اقتصادی و از دست رفتن منابع و نیروها می شود.

وی افزود: برای از دست دادن صلح و ثبات باید بهای سنگینی را بپردازیم و کشورهای مختلف علی رغم همه تفاوت هایی که با یکدیگر دارند باید به اتحاد برسند تا صلح و ثبات گسترش یابد.

رئیس مجلس زنگبارگفت: ما مسئول هستیم تا صلح و ثبات را برای مردم خود به ارمغان آوریم براساس انسجامی که به وجود آمده امیدواریم که تعامل بیشتری را شاهد باشیم زیرا مسئله فلسطین تنها به فلسطین و اسرائیل منتهی نمی شود و باید سایر کشورها نیز نقش سازنده خود را ایفا کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم این کنفرانس نتایج خوب و مثمر ثمری را داشته باشد تا بحران موجود پایان یابد و از تشدید ناآرامی ها پیشگیری شود.

رئیس مجلس زنگبار متذکر شد: مجالس کشورهای مختلف می توانند در مسئله فلسطین حمایت های خود را انجام دهند تا راه حلی برای پایان دادن به غم و اندوه مردم فلسطین پیدا شود.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: