اویس احمدخان در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

طاعون اشغالگری در فلسطین قربانیان زیادی را گرفته است/ پاکستان مخالف انتقال سفارت آمریکا به قدس است

کدخبر: 2088734

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس پاکستان گفت: طاعون اشغالگری در فلسطین تا کنون قربانیان زیادی را گرفته از این رو باید در شرایط کنونی اقدامی جدی برای حل آن انجام داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اویس احمدخان، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس پاکستان در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: متاسفانه با وجود گذشت حدود 7 دهه از معضل فلسطین هنوز مشکلات مردم این کشور وجود دارد و مجامع جهانی نتوانسته اند با این مناقشات کنار بیایند.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس پاکستان با بیان اینکه ملت و دولت پاکستان از حل مسائل و مشکلات ملت فلسطین حمایت می کنند گفت: طاعون اشغالگری در فلسطین تا کنون قربانیان زیادی را گرفته از این رو باید در شرایط کنونی اقدامی جدی برای حل آن انجام داد.

وی گفت: متاسفانه رژیم صهیونیستی قبول نمی کند که یک فلسطین مستقل ایجاد شود اما تمام کشورها از حل مسائل فلسطین حمایت می کنند .

اویس احمدخان با اشاره به قطعنامه شورای امنیت در مورد محکوم کردن شهرک سازی های رژیم صهیونیستی گفت:این اقدامات موجب افزایش مشکلات مردم فلسطین شده از این رو دولت پاکستان با طرح انتقال سفارت آمریکا به قدس مخالف است و این حرکت کاملا بر ضد قطعنامه های سازمان ملل است.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: