محمد مختار مغنیه در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

مسئله قدس شریف منحصر به یک قوم خاص نیست

کدخبر: 2088735

رهبر نهضت اسلامی افغانستان با بیان اینکه مسئله قدس شریف منحصر به یک قوم خاص نیست گفت: باید امت اسلامی یک گام استوار و بزرگ در جهت اتحاد برای حل مشکلات جهان اسلام بردارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد مختار مغنیه، رهبر نهضت اسلامی افغانستان در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: مردم فلسطین وافغانستان بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و دولت افغانستان از آرمان فلسطین کاملا حمایت می کند.

وی ادامه داد: به طور حتم مردم فلسطین با نام جهاد و آزادگی مفتخر شده اند و قطعا کشورهای اسلامی نباید بگذارند که اختلافات میان آنها فاصله ا یجاد کند از این رو ما امت اسلامی از روند کنونی برای حمایت از مردم فلسطین دست بر نمی داریم.

مختار مغنیه با بیان اینکه مسئله قدس شریف منحصر به یک قوم خاص نیست افزود: به طور حتم دزدیدن قدس از سوی صهیونیست ها به معنای نابودی هویت یک میلیون مسلمان جهان است بنابراین زمان آن فرا رسیده که یک اقدام عملی برای حمایت و آزادی مردم فلسطین صورت گیرد.

رهبر نهضت اسلامی افغانستان تصریح کرد: با توجه به نیت شوم استکبار در رابطه با مسئله قدس شریف بسیار ضروری است که امت اسلامی یک گام استوار و بزرگ در جهت اتحاد برای حل مشکلات جهان اسلام بردارند.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: