راجا در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

تنها راه حل بحران فلسطین عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی است

کدخبر: 2088747

دبیر حزب کمونیست هند معتقد است براساس قطعنامه ۱۹۴، اسرائیل باید با ایجاد کشور فلسطین با حاکمیت قدس طبق مرزهای سال ۱۹۶۷ موافقت کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، راجا، نماینده پارلمان و دبیر حزب کمونیست هند در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله بشر دوستانه و انسانی است گفت: کشور هند، فلسطین را به عنوان یک کشور به رسمیت می شناسد.

دبیر حزب کمونیست هند در ادامه با بیان اینکه حمایت مستمر هند از آرمان های فلسطین ادامه دارد عنوان کرد: متاسفانه روابط هند وپاکستان صورت خوشی ندارد ولازم است تا مجدداً مدنظر قرار گیرد لذا این کنفرانس باید به دنبال راه حلی برای این مشکل باشد.

وی درادامه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا مخالفت خود را برای یافتن راه حلی جهت حل مشکل فلسطین اعلام کرده است ضمن اینکه آنها قصد دارند سفارت خود را از تل آویو به اورشلیم منتقل کنند.

راجا در ادامه تاکید کرد: اسرائیل باید از فلسطین عقب نشینی کند تا بحران آن حل شود.

دبیر حزب کمونیست هند در پایان خاطرنشان کرد: براساس قطعنامه 194، اسرائیل باید با ایجاد کشور فلسطین با حاکمیت قدس طبق مرزهای سال 1967 موافقت کند.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: