فرمان ابوالهیجاء در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

جمهوری اسلامی همواره حامی انتفاضه فلسطین است/ تنها راه برای آزادی فلسطین مقاومت است

کدخبر: 2088756

دبیر کل گروه مقاومت صائبه فلسطین گفت: تنها راه برای آزادی فلسطین مقاومت است و قطعا مذاکرات سازش کارانه و امتیاز دادن اشتباه است و ما این مسئله را نمی پذیریم و تنها گزینه مقاومت است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فرمان ابوالهیجاء، دبیر کل گروه مقاومت صائبه فلسطین در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی همواره حامی انتفاضه فلسطین بوده و همواره در این عرصه پیشگام بوده است.

وی ادامه داد: کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین باید ادامه تلاش ها برای از بین بردن ظلم و تحقق حقوق عادلانه مردم فلسطین است و قطعا در آینده افراد با افتخار تاریخ فلسطین را در مورد آزادگی و مقاومت مردم این کشور ورق می زنند.

ابوالهیجاء تصریح کرد: تنها راه برای آزادی فلسطین مقاومت است و قطعا مذاکرات سازش کارانه و امتیاز دادن اشتباه است و ما این مسئله را نمی پذیریم و تنها گزینه مقاومت است.

وی گفت: فلسطین تنها برای فلسطینی ها است و در این عرصه احقاق حقوق مردم این کشور و آزاد سازی فلسطین برای تمام کشورهای اسلامی واجب است. از این رو فلسطین بایدا به عنوان گوهر مبارزه عربی علیه صهیونیست ها برای بازگرداندن پناهندگان به شهرهای خودشان صورت گیرد.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: