رزان زعیتر در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

۱۰ درخت زیتون به جای هر درختی که اسرائیل از فلسطین می‌کند، می‌کاریم

کدخبر: 2088758

فعال اردنی حوزه فلسطین امروز فتنه های زیادی از سوی رژیم صهیونیستی صورت می گیرد لذا باید به صورت هماهنگ در جهت از بین بردن طرف اسرائیلی حرکت کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رزان زعیتر، فعال اردنی حوزه فلسطین در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: من در کودکی در ایران زندگی کردم و آیت الله هاشمی رفسنجانی را دیده ام که 14 ماه کتاب پدرم را به زبان فارسی ترجمه کرد و همین کتاب بود که ایرانیان را به مسئله فلسطین جذب کرد.

فعال اردنی حوزه فلسطین در ادامه با بیان اینکه باید در برابر هر زیانی بایستیم عنوان کرد: فلسطین باید بتواند نیروهای مقاومت و دوستداران خود را جمع کند.

وی افزود: امروز فتنه های زیادی از سوی رژیم صهیونیستی صورت می گیرد لذا باید به صورت هماهنگ در جهت از بین بردن طرف اسرائیلی حرکت کنیم که در این خصوص از اقدامات جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنم.

فعال اردنی حوزه فلسطین در پایان خاطرنشان کرد: از همین جا اعلام می کنم اگر اسرائیل یک درخت زیتون از فلسطین بکند ما 10 درخت زیتون به جای آن می کاریم.

ارسال نظر: