میسو بورلا در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین عنوان کرد:

ضرورت بازگشت به انتفاضه سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ برای مقابله با رژیم صهیونیستی

کدخبر: 2088761

رئیس کمیته NGOها بر لزوم تشکیل بلوک اتحاد مقاومت تأکید کرد و گفت: این بلوک مقاومت تنها منحصر به مسلمانان نبوده بلکه باید متشکل از مسلمانان، مسیحیان و نیروهای مقاومت باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فیروز میسو بورلا، رئیس کمیته NGOها، در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، گفت: در نشست های این کمیته مباحث بسیاری مطرح شد، از جمله اینکه مناقشه رژیم صهیونیستی و فلسطین یک اشغال است.

وی ادامه داد: همچنین در نشست کمیته مذکور تأکید شد که فلسطین هنوز هم مرکز ژئوپلتیک در منطقه و جهان است و صهیونیسم از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی حمایت می شود بنابراین هر مبارزه در منطقه یک جنبه بین المللی دارد.

میسوبورلا بر لزوم تشکیل بلوک اتحاد مقاومت تأکید کرد و گفت: این بلوک مقاومت تنها منحصر به مسلمانان نبوده بلکه باید متشکل از مسلمانان، مسیحیان و نیروهای مقاومت باشد و در این عرصه باید تاکید شود که آنهایی که در جبهه مقاومت قرار ندارند دشمن ما هستند.

رئیس کمیته NGOها با اعلام اینکه این کمیته شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را محکوم می کند اظهار داشت: این کمیته پیشنهاد داده که هریک از پارلمان های کشورهای حاضر یک قطعنامه را در محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی صادر کند همچنین باید یک کمپین بین المللی تشکیل شده تا مردم جهان بفهمند که چه کسی رژیم صهیونیستی را به وجود آورده است.

وی ادامه داد: قطعا باید با یکدیگر متحد بوده و از انتفاضه حمایت کنیم که این مسأله در بین سال های 2007 تا 2012 موجب شد که رژیم صهیونیستی در انزوا قرار گیرد و ما باید به آن روزها برگردیم.

رئیس کمیته NGOها در پایان خاطرنشان کرد: صهیونیسم به معنی نژادپرستی است و ما در این عرصه بین آنها و یهودیان تفاوت قائل می شویم.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: