حجت‌الاسلام فقیهی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

۱۱۰ کاروان از دانشگاهیان به عتبات اعزام شده است/ اعزام‌ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد

کدخبر: 2088826

رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان گفت: تا به امروز ۱۱۰ کاروان از دانشگاهیان به عتبات اعزام شده‌اند و از این تعداد نیز ۹۰ کاروان به کشور بازگشته است.

حجت الاسلام فقیهی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: تا به امروز حدود 110 کاروان از دانشگاهیان را که شامل بیش از 4 هزار نفر می شوند به عتبات عالیات اعزام کرده ایم و از این تعداد 90 کاروان به کشور بازگشته اند.

وی ادامه داد: پیش بینی اولیه مان این بود که تا پایان فروردین ماه همه کاروان های در نظر گرفته شده به عراق اعزام شوند ولی بنا به استقبال بیش از حد دانشگاهیان، اعزام کاروان ها تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد و بعد از آن دور جدید ثبت نام اعزام دانشگاهیان آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان بیان داشت: روزانه 4 کاروان به عراق اعزام می شوند که از این تعداد 3 کاروان به صورت هوایی و یک کاروان نیز به صورت زمینی است، با این حال باید بگوییم که استان های کرمانشاه، کردستان، گیلان، خوزستان و بوشهر که امکان اعزام هوایی در آنها وجود ندارد، همه کاروان های اعزامی از این استان ها به صورت زمینی اعزام می شوند.

حجت الاسلام فقیهی اظهار داشت: اعزام کاروان دختران مجرد نیز از اول بهمن ماه آغاز شده و تا 15 اسفند هم ادامه دارد و بعد از پایان اعزام کاروان دختران، اعزام کاروان پسران مجرد را نیز آغاز خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز 30 کاروان از دختران مجرد به عتبات عالیات اعزام شده اند و مابقی نیز به تدریج و در نوبت های در نظر گرفته شده، اعزام خواهند شد.

ارسال نظر: