نقوی‌حسینی در جمع خبرنگاران:

کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب به همراه تیمش مشخص می‌‌شود

کدخبر: 2088867

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به همراه تیم خود مشخص و معرفی خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نخستین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: هدف جبهه مردمی این است که با یک سازوکار جمعی کار را پیش ببرد و معتقد است که باید از پایین به بالا حرکت کرد.

وی افزود: این جبهه در مرحله اول با انتخاب شورای مرکزی‌ بنا دارد نامزدهای ریاست‌جمهوری مدنظر خود را پالایش کند؛ قرار است از بین جمع امروز 10 نفر در مرحله اول به عنوان کاندیدای این جبهه انتخاب شده و پس از آن در مرحله بعدی 5 نفر از این افراد انتخاب شده و نهایتا به یک نفر واحد برسند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب بنا دارد با یک تابلو وارد انتخابات شود، یعنی فردی که وارد عرصه انتخابات می‌شود تیم و برنامه‌های خود را در عرصه‌ مختلف سیاسی، اقتصادی و... معرفی کند و کاندیدای ریاست‌جمهوری جبهه حتما باید به این مواضع وفادار باشد و این حرکت خوبی است که نامزد انتخابات با تیم و برنامه مشخص وارد عرصه انتخابات شود.

ارسال نظر: