مدیر پردیس تئاتر تهران خبر داد

اختصاص مکانی برای آکادمی تئاتر فیزیکال

کدخبر: 2088964

شهرام کرمی در مراسم یادبود "بهرام ریحانی" و "مجید بهرامی" پیش از اجرای نمایش هدیه مرموز از اختصاص مکانی برای فعالیت آکادمی تئاتر فیزیکال در این مجموعه خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مراسم یادبود بهرام ریحانی و مجید بهرامی شب گذشته پیش از اجرای نمایش «هدیه مرموز» در پردیس تئاتر تهران با حضور مدیرعامل خانه هنرمندان و علاقه مندان تئاتر و برخی اعضای انجمن نمایشگران حرکتخانه تئاتر برگزار شد.

دراین مراسم شهرام کرمی با یادری از تلاش های بهرام ریحانی و مجید بهرامی گفت: بنا به پیشنهاد یاسر خاسب یکی از پلاتوهای تمرین مجموعه پردیس تئاتر تهران به اسم این دو هنرمندان فقید نامگذاری شد و از این به بعد محلی برای فعالیت های آکادمی تئاتر فیزیکال خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد که با آغاز فعالیت این آکادمی در سال آینده بتوان مقدمات برگزاری اولین جشنواره تئاتر فیزیکال را فراهم کرد.

سپس مدیرعامل خانه هنرمندان ضمن حمایت از شکل گیری آکادمی تئاتر فیزیکال گفت: من شاهد یکی از اجراهای نمایش هدیه مرموز در پنو بودم و استقبال فوق العاده علاقهمندان از این نمایش را دیدم. امروز خوشحالم که بار دیگر این اثر هنری در پردیس تئاتر تهران به صحنه رفت.

نمایش هدیه مرموز تا 10 اسفند ماه هر شب ساعت 18/30 در پردیس تئاتر تهران به صحنه می رود.

ارسال نظر: