از اینکه تماشاگران در شهرستان‌ها هستند اما در تبریز به ورزشگاه نمی‌آیند تعجب می‌کنم

قلعه‌نویی: فکر نمی‌کردیم سیاه‌جامگان اینقدر خوب باشد/ خطر کسر امتیاز تراکتورسازی را تهدید نمی‌کند

کدخبر: 2088982

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سختی را مقابل سیاه‌جامگان انجام دادیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با سیاه‌جامگان اظهار داشت: امروز یکی از بازی‌های سخت‌مان را بردیم و فکر نمی‌کردیم که سیاه‌جامگان اینقدر خوب بازی کند.

وی افزود: جا دارد به خداداد عزیزی و مهدی هاشمی‌نسب تبریک بگویم و در روزی که خوب نبودیم، 3 امتیاز را گرفتیم.

قلعه‌نویی تأکید کرد: قبل از گل سیاه‌جامگان، می‌توانستیم گلزنی کنیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم که کرار و خالد شفیعی از آن استفاده نکردند. سپس تغییر تاکتیک دادیم و حتی با 3 مهاجم حمله کردیم و در مجموع خدا را شکر می‌کنم که به برتری رسیدیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص داوری گفت: داوری مشکلی نداشت و به نظرم تیم داوری خوب قضاوت کرد.

خبرنگاری گفت شما در بعضی صحنه‌ها به داور معترض بودید که قلعه‌نویی در پاسخ گفت: اینها نمک بازی است، وگرنه ممکن است یک داور صحنه‌ای را از دو متری نبیند و یا او ببیند و ما متوجه نشویم.

قلعه‌نویی در خصوص ناراحتی شهرام گودرزی بعد از تعویض گفت: او اعتراضی نداشت و روز خوبش نبود. بعضی مواقع تعویض‌ها به خاطر تغییر تاکتیک است، اما جایی که من حضور داشته باشم، از این مسائل وجود ندارم،‌ضمن اینکه شهرام از این اخلاق‌ها ندارد.

وی تأکید کرد: جا دارد از طرفداران تراکتورسازی تشکر کنم، ولی تعجب می‌کنم که آنها در شهرستان‌ها حامی ما هستند، اما در تبریز به ورزشگاه نمی‌آیند. در بازی با ذوب‌آهن ما 6 هزار و 60تماشاگر داشتیم که جای تعجب دارد و من از آنها گله‌مندم. در بحث اسپانسر هم کمک زیادی صورت نگرفته است.

سرمربی تراکتورسازی درخصوص مشکلاتی که برای بازیکنان جدید این تیم به وجود آمد، گفت:‌این یک ضربه بزرگ برای ما بود. ما روی 4 بازیکن حساب کرده بودیم، ولی متأسفانه نشد. البته بچه‌ها مصمم هستند که ان‌شاءالله راه را به همین شکل ادامه بدهیم. وظیفه داریم تا فردا خوشحالی کنیم و از فردا به فکر بازی با سایپا خواهیم بود.

خبرنگاری در خصوص اینکه گفته می‌شود از تراکتورسازی کسر امتیاز شده، اما اعلام نمی‌شود، گفت: روز گذشته دبیر فدراسیون در شبکه خبر توضحیات لازم را داد که هیچ تیم ایرانی را کسر امتیاز تهدید نمی‌کند، ضمن آنکه آقای آجرلو در برنامه تلویزیونی و زنده بیانیه داد.

خبرنگار دوباره سوال خود را تکرار کرد که قلعه‌نویی گفت: شما مرتب به سکوت مدیران تراکتور اشاره می‌کنید، ولی من متوجه سوال شما نمی‌شوم. سوال‌ات را دقیق بپرس تا جواب بدهم. ما روی سایت رسمی تراکتورسازی توضیحات داده‌ایم و یک میلیارد و 500 میلیون تومان به بازیکنان طلبکار پرداخت کرده‌ایم و قرار است بقیه را نیز وکلای باشگاه پیگیر کنند که از طریق آنها کارها پیش برود.

ارسال نظر: