ترسی از اذیت کردن‌های خارج از زمین و غیرفنی اماراتی‌ها نداریم

برانکو: از اینکه بازیکنانم از تساوی برابر الهلال ناراحت بودند تعجب کردم/ از انتقادات ناراحت نمی‌شوم

کدخبر: 2088993

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با «نسیم آنلاین» اظهار داشت: بعد از بازی با الهلال خودم تعجب کردم که بازیکنان چقدر ناراحت بودند از نتیجه تساوی! حالا هم اشتیاق برای پیروزی دارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالیکه می‌توانست نخستین 3 امتیاز خود را کسب کند در نهایت به تساوی رضایت داد. شاگردان برانکو حالا در دوبی خود را برای دیدار با الوحده امارات آماده می‌کنند. سرمربی کروات پرسپولیس در گفتگو با « نسیم آنلاین » درباره شرایط تیم، توقف برابر الهلال عربستان و همچنین مصاف حساس روز دوشنبه با الوحده صحبت‌هایی داشته که در ادامه می‌خوانید: برابر الهلال در آستانه برد بودید اما در نهایت یک امتیاز گرفتید. از این نتیجه راضی بودید؟ قبل از هرچیز گروه ما با تیم‌های الوحده و الریان، گروه مرگ است. چون خیلی سخت است. اولین بازی لیگ قهرمانان هم مقابل قهرمان عربستان بود. تیمی که تعداد بازی‌هایش در لیگ خودشان، کمتر از لیگ ما بوده و امتیاز بیشتری کسب کرده، تیم خیلی موثری است. تیم برتر کشورشان است. آن هم در اولین بازی در زمین بی‌طرف. می‌توانم اسمش را فینال قبل از فینال بگذارم. از طرفی همه بازیکنان ما بازیکنان بومی هستند، بازیکن خارجی در زمین نداشتیم. در مجموع خیلی راضی بودم. شرایط تیم در آستانه دومین دیدار آسیایی چگونه است؟ مهم‌ترین مسئله این است که بازیکنان همبستگی زیادی دارند. بعد از بازی با الهلال خودم تعجب کردم که بازیکنان چقدر ناراحت بودند از نتیجه تساوی! حالا هم اشتیاق برای پیروزی دارند. هیچ مصدومی نداریم، همه بازیکنان کاملا آماده هستند. از نطر تکنیکی هم آماده هستیم. در این چند روز باقی مانده هم به تمرینات خود ادامه می‌دهیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بدست آوریم.

حسین ماهینی چطور؟ مصدومیتش حل شد؟ بله او تمریناتش را آغاز کرده و از این خصوص هیچ نگرانی نداریم. همه چیز حل شد.

با توجه به اینکه مدتی سرمربی الوحده بودید، چقدر از این تیم شناخت دارید؟ ترسی از اذیت کردن‌های خارج از زمین و غیرفنی اماراتی‌ها نداریم اما می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. آنها ۳ بازیکن خارجی خوب دارند و برای ما بازی خیلی سختی خواهد بود.

چقدر شانس صعود از این مرحله را برای تیمتان قائل هستید؟ اولین هدف و اصلی‌ترین هدف ما فعلا صعود از این گروه است. همینطور که گفتم ما در گروه مرگ لیگ قهرمانان حضور داریم. قهرمان عربستان و قهرمان قطر در این گروه حضور دارند و در کنار آنها الوحده، قوی‌ترین‌ تیم امارات هم حضور دارد اما ما به خودمان اعتقاد و ایمان داریم و تا آخر پیش می‌رویم.

عده‌ای از کارشناسان از برخی تعویض‌های کلیشه‌ای و تکراری در بازی‌های اخیر گله‌مند بودند، بخصوص در مورد رامین رضائیان. این آنالیزورها هستند که کار ما را آنالیز می‌کنند و اطلاعات را به ما انتقال می‌دهند و وظیفه من هم اینجا است که کاری را که فکر می‌کنم بهترین است و بهترین تاثیر در تیم را دارد انجام بدهم. این حق کارشناسان است که انتقاد کنند و من ناراحت نمی‌شوم. هر بازی بالاخره شرایط خاص خودش را دارد.

نتیجه بازی با الوحده را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ پیش‌بینی نتیجه سخت است ولی همه ما به کسب نتیجه در این بازی خیلی خوشبین هستیم. این هم طبیعی است که با خوشبینی کامل به داخل زمین می‌رویم و چیزی که باعث خوشبینی من می‌شود، بازیکنان و آمادگی آنها در حال حاضر است اما در مورد نتیجه صحبتی نمی‌توانم بکنم. در هر بازی برای برد می‌رویم و دوست داریم برنده شویم. این واقعیت است.

ارسال نظر: