"خانه معلم کیش" در نوروز به فرهنگیان سرویس نمی‌دهد

کدخبر: 2089233

خانه معلم جزیره کیش در ایام نوروز به فرهنگیان خدمت‌رسانی نمی‌کند و این محل در اختیار بخش خصوصی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: با توجه به اینکه در نوروز هر سال حجم مسافرت‌ها از سوی مردم به اقصی نقاط کشور افزایش چشم‌گیری خواهد داشت لذا ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان نیز وظیفه خدمات رسانی به این قشر جامعه را به عهده دارد.

براساس اعلام اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، رزرو اینترنتی ستادهای اسکان نوروزی از پنجم اسفندماه آغاز و تا 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

بیشترین حجم سفرهای فرهنگیان در نوروز و ایام تعطیلات است که نیاز به خدمت رسانی شایسته به این قشر فرهیخته احساس می‌شود.

در چند سال اخیر وضعیت خدمت رسانی به فرهنگیان هر سال بهتر از سال گذشته شده است و مجموعه وزارت آموزش و پرورش در این راستا زحمات بسیاری را متحمل می‌شود.

با توجه به اینکه جنوب کشور و جزایر زیبای جنوبی مقصد بیشترین مسافران در نوروز است، لذا انتظار می‌رود که شرایط خوبی برای فرهنگیانی که به این مناطق سفر می‌کنند فراهم شود.

اما، آموزش و پرورش جزیره کیش که چندی پیش خانه معلم این جزیره را برای خدمت رسانی به معلمان افتتاح کرده است، اکنون در نوروز هیچ خدماتی به معلمان ارائه نمی‌دهد.

بنا به گفته دانیال جاویدی، رئیس اداره آموزش و پرورش کیش: «فرهنگیان می‌توانند از 26 بهمن ماه تا 25 اسفند ثبت‌نام کنند. با توجه به اینکه جزیره کیش به غیر از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس، خانه معلم نداشت، به شکل کوتاه مدت یکساله این اقدام با قیمت‌های مناسب اجرایی شده است و تداوم خواهد داشت».

جاویدی گفت: «به دلیل اینکه ستاد اسکان نوروزی در ایام نوروز همچون سال‌های گذشته فعال است از 25 اسفند تا 15 فروردین مسافران تنها می‌توانند به ستاد اسکان مراجعه کنند و پس از 15 فروردین نیز ثبت‌نام‌ها دوباره آغاز خواهد شد».

به گزارش فارس، این بدان معناست که خانه معلم جزیره کیش در ایام نوروز و از 25 اسفندماه تا 15 فروردین سال آینده خدماتی به معلمان ارائه نمی‌دهد و اگر فرهنگیان قصد سفر به جزیره کیش را دارند باید با صرف هزینه‌های بسیار زیاد خودشان اقدام به تهیه مکانی برای ماندن کنند.

در همین راستا، مسئول خانه معلم کیش در خصوص رزرو و استفاده از این خانه معلم در نوروز گفت: در نوروز قراردادی برای خدمات رسانی به فرهنگیان نداریم و از 15 فروردین ماه به بعد امکان استفاده از این خانه معلم وجود دارد. در بازه زمانی 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه سال آینده، ‌این خانه معلمان در اختیار بخش خصوصی است و اگر فرهنگیان قصد سفر به کیش دارند می‌توانند از طریق آژانس‌های مسافرتی اقدام کنند.

ارسال نظر: