عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران اعلام کرد:

پیگیری پاسخ رئیس‌جمهور به مشکلات مناطق همجوار راه‌آهن هستیم

کدخبر: 2089241

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: پیگیر پاسخ رئیس‌جمهور در خصوص حل مشکل راه آهن در مناطق ۱۷ و ۱۸ هستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جلسه سیصد و سی و سوم شورای اسلامی شهر تهران با گرامیداشت نام علی‌اکبر دهخدا آغاز شد.

مجتبی شاکری در این جلسه پیشنهاد داد: شهرداری امکان ساخت مساجد در کنار سرای محلات را فراهم کند تا هم سرای محلات از معنویات مسجد بهره مند شوند و هم مساجد از ظرفیت سراها استفاده کنند.

در ادامه این جلسه ابوالفضل قناعتی با اشاره به بدهی مدیریت شهری به پیمانکاران گفت: طلب بسیاری از پیمانکاران رقم پایینی است، با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، شهرداری این طلب ها را پرداخت کند تا مشکل این افراد حل شود.

اقبال شاکری هم در این جلسه گفت:هم اکنون هم دولت و هم شهرداری در تامین بودجه برای پرداخت مطالبات با مشکل مواجه هستند که پیشنهاد می شود این دو حداقل اعتبار خرید برای رفع مایحتاج آنها در نظر بگیرند.

پرویز سروری نیز در این جلسه گفت:در حالی بحث راه آهن مناطق ۱۷ و ۱۸ حل نشده است که وضعیت مردم در این مناطق بغرنج است. این موضوع بین دو نهاد حاکمیتی است و باید بالاخره برای یک بار حل و فصل شود. مهدی چمران نیز در این رابطه توضیح داد: برای حل موضوع راه آهن مناطق ۱۷ و ۱۸ با رئیس جمهور مکاتبه شده است.

ابوالفضل قناعتی هم گفت: در حال پیگیری برای دریافت پاسخ از رئیس جمهور هستیم و به محض دریافت، پاسخ رئیس جمهور در صحن قرائت خواهد شد

به گزارش « نسیم آنلاین » در این جلسه ، بررسی اخذ عوارض ورود به طرح ترافیک خودروهای سیاسی و سرویس های سفارتخانه ها و سازمان های بین المللی با قید یک فوریت در روی میز شورای شهر قرار گرفت.

در ادامه جلسه در جریان بررسی نهایی نرخ بلیت اتوبوس و مترو علیرضادبیر گفت: با هدف حمایت از شهروندان در حالی که پیشنهاد شهرداری برای نرخ بلیط تک سفره مترو ۲ هزار و ۴۰۰ تومان بود در جمع بندی کمیسیون برنامه و بودجه و شورا با ۱۴ درصد افزایش ۸۰۰ تومان تصویب شد.

ارسال نظر: