سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران:

آتش‌سوزی مرگبار در خیابان سمنگان/ مرگ پیرمرد ۸۰ ساله

کدخبر: 2089254

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی مرگبار در خیابان سمنگان خبر داد و گفت: در این حادثه یک پیر مرد ۸۰ ساله جان باخت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید جلال ملکی افزود: ساعت ۱۰:۵۳ آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان سمنگان به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای سه ایستگاه سازمان آتش نشانی به همراه نردبان و تشک نجات به محل حادثه که ساختمانی ۴ طبقه بود اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه تصریح کرد: ساختمان محل حادثه بنایی ۴ طبقه در ۸ واحد بود که در طبقه دوم این ساختمان آتش سوزی رخ داده بود.

ملکی ادامه داد: زمانی که آتش نشانها به محل حادثه اعزام شدند مشاهده شد که حریق از اتاق این واحد مسکونی آغاز شده و آتش در حال سرایت به سایر نقاط بود.

وی از مرگ پیرمردی ۸۰ ساله در این حادثه خبر داد و خاطر نشان کرد: زمانی که آتش نشانها به نقطه شروع آتش رسیدند با جسد مردی ۸۰ ساله مواجه شده که جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: علت اصلی مرگ پیرمرد از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد. آتش نشان ها ساعت ۱۱:۲۷ عملیات خود را به اتمام رساندند.

ارسال نظر: