کامران تفتی:

نقشی متفاوت و عجیب در "ماهور" دارم/ فیلمبرداری بخش عمده کار انجام شده است

کدخبر: 2089363

کامران تفتی گفت: از آنجایی که باید در فیلم "ماهور" به گویش عربی صحبت کرد، می توانم بگویم که شاید نقشم نسبت به سایر نقش‌هایی که تا به حال بازی کرده‌ام، متفاوت و عجیب باشد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، "فرهنگ نیوز" نوشت: کامران تفتی گفت: در حال فیلمبرداری فیلم «ماهور» به کارگردانی حمید زرگرنژاد در اهواز هستیم و بخش عمده کار فیلمبرداری شده است.

وی ادامه داد: این فیلم ژانری عاشقانه دارد و به زودی فیلمبرداری آن به پایان خواهد رسید.

تفتی با اشاره به نقشش در این فیلم اظهار داشت: از آنجایی که باید در این فیلم به گویش عربی صحبت کرد، می توانم بگویم که شاید نقشم نسبت به سایر نقش هایی که تا به حال بازی کرده ام، متفاوت و عجیب باشد، البته بازی کردن با گویش عربی کار را برایم سخت کرده، با این حال خوشبختانه کارها به خوبی در حال انجام است.

گفتنی است، «ماهور» دومین فیلم بلند سینمایی حمید زرگرنژاد است که حمید آخوندی و علیرضا جلالی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند .

در خلاصه این فیلم آمده است: در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می‌دزد ...

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: دستیار اول کارگردان: ماکان رضایی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: کاوه ایمانی، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، مدیر تولید و برنامه ریزی: محمد عفراوی، طراح صحنه: بهزاد آدینه، طراح لباس: سارا خالدی، عکاس: مهدیه لطیفی، تدوین: کاوه ایمانی، منشی صحنه: مرضیه آذری، موسیقی: ستاراورکی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار، صدا گذار: آرش قاسمی، مشاو رسانه‌ای: لیلا افشار .

ارسال نظر: