دبیر ستاد انتخابات کشور خبر داد:

ثبت‌نام ۱۷ داوطلب انتخابات میاندوره‌ای مجلس در روز دوم

کدخبر: 2089489

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در دومین روز از مدت تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی،‌ ۱۷ نفر ثبت نام کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور از ثبت نام 17 نفر در دومین روز مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس خبر داد و گفت: از این 17 نفر،‌ 8 نفر در وزارت کشور و 9 نفر در حوزه های انتخابیه شامل؛ 3 نفر در اصفهان، 4 نفر در اهر و هریس، 1 نفر در مراغه و عجب شیر و 1 نفر در بندرلنگه، بستک و پارسیان ثبت نام کردند.

وی همچنین در خصوص 8 نفری که ثبت نام از آنها در طول روز جاری در وزارت کشور انجام شد افزود: از این افراد؛‌ پنج نفر برای حوزه انتخابیه اصفهان، یک نفر برای حوزه انتخابیه اهر و هریس، یک نفر برای حوزه ‌انتخابیه مراغه و عجب شیر و 1 نفر برای حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان ثبت نام کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه از مجموع ثبت نام شدگان روز دوم؛ یک نفر دارای مدارج تحصیلی حوزوی، 4 نفر دارای مدرک دکتری و مابقی دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند،‌ تصریح کرد: از بین ثبت نام شدگان،‌ مسن ترین فرد؛‌ متولد سال 1325 و دارای 70 سال سن و جوان ترین فرد،‌ متولد سال 1364 و دارای 31 سال سن است.

گفتنی است ثبت نام از داوطلبان نمایندگی اولین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر در استان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان از دیروز شروع شده و تا 14/12/95 به مدت هفت روز در وزارت کشور و فرمانداری های مرکز حوزه های انتخابیه فوق انجام می شود.

ارسال نظر: