ترامپ:

اوباما پشت سر اعتراضات علیه دولت من است

کدخبر: 2089543

رئیس جمهور آمریکا در یک مصاحبه گفته که این رئیس جمهور سابق آمریکا است که در پشت سر اعتراضات علیه او و دولتش در این کشور قرار دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: رئیس جمهور آمریکا در یک مصاحبه گفته است که این باراک اوباما است که در پشت سر برپایی اعتراضات و مخالفتها در این کشور علیه دونالد ترامپ قرار دارد.

در ادامه تنشهای سیاسی در آمریکا بین دونالد ترامپ و دموکراتها، رئیس جمهور جمهوریخواه این کشور در یک مصاحبه سلف دموکرات خود را به خاطر اعتراضات در آمریکا علیه او و دولتش مقصر خوانده است.

ترامپ در مصاحبه با برنامه «فاکس و دوستان» که قرار است امروز سه شنبه به صورت کامل پخش شود، در این باره سخن گفت.

مجری از رئیس جمهور آمریکا پرسید: «آیا شما فکر میکنید که سازمان تحت نظر رئیس جمهور اوباما در پشت برپایی برخی از این اعتراضات در آمریکا علیه شما قرار دارد؟»

ترامپ جواب داد: من فکر میکنم که او پشت سر اینها قرار دارد. من فکر میکنم که رئیس جمهور اوباما پشت این قضیه است چرا که افراد او قطعا پشت این قضیه هستند.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: برخی از این درز و نشر اطلاعات(محرمانه دولت به رسانه ها) کار این گروه(گروه وابسته به مقامات اوباما) است که برخی از این درز اطلاعات به خاطر ارتباطشان با امنیت ملی ما، موضوعات بسیار جدی و حساسی هستند».

ترامپ افزود: «البته من میدانم که این بخشی از سیاست است. اینکه او(اوباما) پشت سر این قضیه باشد و این موضوع احتمالا ادامه می یابد».

مصاحبه کامل ترامپ با این شبکه قرار است امروز پخش شود.

ارسال نظر: