معصومه آباد خواستار شد:

حرمت آتش‌نشانان شهید را در چهارشنبه آخر سال حفظ کنید

کدخبر: 2089563

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال و چهارشنبه‌سوری از شهروندان خواست که برای حفظ حرمت آتش‌نشانان شهید تعهد داشته باشند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: از آقای رسول خادم که از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور هستند و از همکاران دوره پیشین شورای شهر تهران بودند، به‌خاطر اقدام ارزشمندشان که جام قهرمانی کشتی آزاد را به مادر شهید مدافع حرم اهدا کردند، تشکر می‌کنیم. این شهید مدافع حرم در 8 سال دفاع مقدس در خوزستان و در محاصره آن دوره حضور داشت و همواره آرزوی شهادت را به‌همراه داشت و قریب به چند ماه پیش به شهادت رسید.

وی در خصوص چهارشنبه پایانی سال تذکر داد و گفت: مدتی است که در آستانه پایان سال و فرارسیدن روز چهارشنبه‌سوزی مطالبی مطرح می‌شود که مردم به‌دنبال برپایی این مراسم هستند، تقاضا داریم برای حفظ حرمت آتش‌نشانان شهید تعهد داشته باشیم تا آنها بتوانند بدون دلهره و اضطراب و بدون به صدا درآمدن زنگ آژیر آتش‌نشانی در شب عید فعالیت کنند و مثل سال‌های گذشته نباشد که شاهد صدمات به آتش‌نشانان و شهروندان باشیم.

آباد همچنین به روز درختکاری و اقدام شهرداری در این خصوص اشاره کرد و گفت: شهرداری کار بسیار پسندیده‌ای کرده که هر شهروند با هر نیتی در هر جایی از شهر درختی بکارد تا با این اقدام به توسعه فضای سبز شهرمان کمک کرده باشد.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در پایان درباره پاساژ آزاد در منطقه 11 شهرداری تهران گفت: با توجه به تعداد بازدیدکنندگانی که به این پاساژ تردد دارند و تعداد صنوف فعال در آن اقدامی جهت ایمنی انجام نشده و البته می‌گویند که تا عید ایمنی پاساژ انجام می‌شود اما براساس عکس‌هایی که از این پاساژ داریم این ساختمان ناایمن است و از شهرداری منطقه 11 درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.

در ادامه سخنان معصومه آباد، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران راجع به موضوع پایان تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین گفت: قلع و قمع طبقه هفت پاساژ علاءالدین که به‌صورت خلاف ساخته شده بود به پایان رسیده است و این موضوع جای تقدیر از شهرداری دارد و تنها ایمن‌سازی علاءالدین باقی مانده است.

ارسال نظر: