خیلی مهم است که وقتی شما عقب می‌افتید بتوانید به بازی برگردید

برانکو: انتظار چنین بازی سختی را داشتیم/ این پیروزی یک قدم خوب برای ما بود اما پایان کار نیست

کدخبر: 2089648

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد در بازی امشب برای ما بسیار مهم بود. ما میهمان بودیم و خوشبختانه برنده شدیم. این یک قدم خوب برای ماست اما پایان کار نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی « نسیم آنلاین »، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر الوحده در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم. از نظر روحی برای ما سخت بود. انتظار چنین بازی سختی را داشتیم.

وی ادامه داد: مقابل الوحده چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم. وقتی از الوحده جلو بودیم چند موقعیت خوب را از دست دادیم اما نتیجه ۲ بر یک به نفع حریف شد اما در نهایت این ما بودیم که برنده بازی شدیم. این خیلی مهم است که وقتی شما عقب می‌افتید بتوانید به بازی برگردید. این قانون فوتبال است که اگر گل نزدید، گل می‌خورید.

برانکو خاطرنشان کرد: جا دارد از طرفدارانمان تشکر ویژه‌ای کنم که مثل همیشه از ما حمایت کردند و بابت این پشتیبانی و حمایت از آنها ممنونم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار « نسیم آنلاین » مبنی بر اینکه امشب میهمان بودید اما برنده شدید و این برای شما چه احساسی دارد، افزود: برد در بازی امشب برای ما بسیار مهم بود. ما میهمان بودیم و خوشبختانه برنده شدیم. این یک قدم خوب برای ماست اما پایان کار نیست. ما تا اینجا ۲ بازی داشتیم و بازی‌های سخت دیگری هم داریم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: ما تا اینجا 2 بازی داشتیم و بازیهای سخت دیگری هم داریم. نمی‌توانیم از حالا بگوییم همه چیز تمام شده است چون تیم‌های دیگر هم در این گروه شانس صعود دارند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در تیمش از بازیکن خارجی هم استفاده می‌کند یا نه اظهار داشت: من در این بازی از بازیکنان ایرانی استفاده کردم که نیاز تیم را برآورده کردند. البته یک دروازه‌بان خارجی داریم که روی نیمکت قرار دارد.

ارسال نظر: