سیدجلال حسینی در گفتگو با «نسیم آنلاین»: می‌توانستیم الوحده را با اختلاف چند گل شکست دهیم

وضعیت مصدومیتم پس از گرفتن ام‌.آر.آی مشخص می‌شود/ برخورد انضباطی با رضاییان و علیپور لازم بود

کدخبر: 2089713

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر از موقعیت‌های ایجاد شده استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با اختلاف خوبی الوحده را شکست دهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم فوتبال پرسپولیس نماینده ایران در گروه D لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته موفق شد با در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها با نتیحه 3 بر 2 الوحده امارات را در خانه‌اش شکست دهد تا 3 امتیاز ارزشمندی را در خانه حریف بدست آورد.

سید جلال حسینی کاپیتان سرخ‌پوشان پایتخت که به دلیل آسیب دیدگی از اواسط نیمه دوم مسابقه جای خود را به محسن ربیع‌خواه داد، در گفتگو با خبرنگار ورزشی « نسیم آنلاین » گفت: مسابقه سختی بود و تصور چنین رالی دشواری را در امارات داشتیم. الوحده یکی از تیم‌های بسیار خوب و پرطرفدار در آسیاست.

وی افزود: بازیکنانمان در این بازی خیلی تلاش کردند و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. البته اگر از موقعیت‌های ایجاد شده استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با اختلاف خوبی این تیم را شکست دهیم.

حسینی در ادامه از شرایط تیم در نیمه دوم و عوض شدن نتیجه به نفع اماراتی‌ها اظهار داشت: متاسفانه نیمه دوم بازی برگشت و بازیکنانمان با اشتباهات فردی فرصت‌هایی را به تیم حریف دادند و آن‌ها نیز از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کردند و توانستند نتجیه را جبران کنند و حتی از ما پیش بیوفتند. اما خدا را شکر اواخر مسابقه توانستیم به بازی برگردیم و در آخر 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

پرسپولیس در نیمه دوم مجبور به تعویض اجباری سید جلال شد، او در خصوص مصدومیتش گفت: اصلا شرایط خوبی ندارم. مطمئنا باید MRI بگیرم و امیدوارم بعد از دوره درمانم مسئله خاصی نباشد و بتوانم تیم را برای بازی با نفت تهران همراهی کنم.

حسینی در ادامه در خصوص صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اظهار داشت: صعود پرسپولیس به مرحله بعد خیلی سخت است و اصلا نمی‌شود در مورد چنین گروهی که آن را گروه مرگ می‌نامند پیش‌بینی خاصی صریحی را انجام داد. شرایط هم خیلی سخت است. اصلا نمی‌توانیم حرفی از صعود بزنیم. از الان تمام تمرکز ما براری بازی برابر نفت تهران در لیگ برتر است. مطمئنا بعد از این مسابقه می‌توانیم به بازی بعدی جام باشگاه‌های آسیا فکر کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان در پاسخ به سوال اخراج بازیکنان پرسپولیس، علی علیپور و رامین رضاییان پیش از این مسابقه حساس خاظرنشان کرد: بعضی وقت‌ها لازم است سرمربی با بعضی از بازیکن‌ها برخورد کند و این برخوردها در مواقعی هم به کمک تیم می‌آیند. اما مطمئنم در ادامه حضور رامین و علیپور به پرسپولیس کمک زیادی خواهد کرد.

ارسال نظر: