"سین مثل سریال" با اجرای محمد سلوکی به شبکه یک بازگشت

کدخبر: 2089714

برنامه "سین مثل سریال" که جشنواره انتخاب مردمی بهترین مجموعه تلویزیونی سال ۱۳۹۵ شبکه‌های سیما است، از ۲۱ تا ۲۹ اسفند با اجرای محمد سلوکی از شبکه یک پخش می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پخش برنامه «سین مثل سریال» با رویکرد انتخاب بهترین سریال و مجموعه تلویزیونی شبکه‌های سیما، اسفند امسال بعد از سه سال آغاز خواهد شد .

در این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مؤمن نژاد و مجید خواجه نژاد، سریال‌های تلویزیونی شبکه‌های سیما که در سال 1395 پخش شده است، در سه بخش معرفی و در معرض انتخاب مردمی قرار خواهند گرفت .

به گفته مقداد مؤمن نژاد، در برنامه امسال «سین مثل سریال» 12 مجموعه تلویزیونی شبکه‌های سیما معرفی و ارزیابی می‌شوند که پس از 9 روز رقابت و با آرای مردمی، بهترین سریال به انتخاب مخاطبان سیما، معرفی خواهد شد .

این تهیه کننده افزود: برنامه «سین مثل سریال» از 21 اسفند تا 29 اسفند به مدت 9 شب حوالی ساعت 23 به مدت نود دقیقه از شبکه یک به صورت زنده پخش می‌شود .

مؤمن نژاد با بیان اینکه اجرای این برنامه بر عهده محمد سلوکی است، اظهار داشت: در باین برنامه، مردم از طریق سامانه‌ای که به زودی اعلام خواهد شد، به سه آیتم بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن سال 95 تلویزیون رای خواهند داد.

ارسال نظر: