سخنگوی آتش نشانی دبیر افتخاری جایزه هنری قلب تهران شد

کدخبر: 2090110

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دبیر افتخاری بخش ویژه نخستین جایزه هنری قلب تهران شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به عنوان دبیر افتخاری بخش ویژه (نام آوران) جایزه هنری قلب تهران که با موضوع جانفشانی آتش نشانان حادثه پلاسکو برگزار می شود، انتخاب شد.

بخش ویژه جایزه هنری قلب تهران با عنوان نام آوران قلب تهران است که در این دوره و در واکنش به رویداد و حادثه‌ «ساختمان پلاسکو» و ابراز رشادت جمعی از جانفشانان به موضوع «آتش نشانان» اختصاص دارد.

بخش اصلی با عنوان قلب تهران و با موضوعات گردشگری، بازار (بافت تاریخی و قطب اقتصادی)، منطقه ۱۲ محور ادیان و سنت های آیینی، منطقه ۱۲ در آیینه تاریخ (به تصویر کشیدن وقایع و روایت‌های تاریخی قلب تهران) برگزار می شود.

شهرداری منطقه ۱۲ تهران به مناسبت دویست و سی امین سال پایتختی تهران، نخستین جایزه هنری قلب تهران را با موضوع منطقه ۱۲ تهران بهار سال آینده در مدرسه دارالفنون برگزار می کند.

نخستین جایزه هنری قلب تهران در رشته های عکاسی، آگهی دیواری(پوستر)، کارتون و تصویرگری به دبیری مسعود زنده روح کرمانی برگزار می شود و علاقه مندان و هنرمندان می توانند در سایت این جایزه به نشانی www.tehranfestival.com ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

ارسال نظر: