دوربین «نسیم آنلاین» به بازار رفت: خانواده‌های ایرانی زیر بار خرید اسباب بازی برای کودکانشان نمی‌روند

فیلم:: چینی‌ها ۹۸ درصد بازار اسباب بازی ایران را گرفتند!/ تولید اسباب بازی ایرانی صفر شد!

کدخبر: 2090408

دوربین «نسیم آنلاین» سری به بازار اسباب بازی فروش‌ها زده است. اکثر فروشندگان در این گزارش از رکود در بازار به ویژه در یک سال گذشته و همچنین سهم ۹۸ درصدی چینی‌ها از بازار اسباب بازی کشور گله مند هستند.

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »، نسیم اسدپور- : در حدود 4 سال گذشته کمتر بخشی از اقتصاد ایران را می توان یافت که از رکود مصون مانده باشد. از بخشهای اساسی اقتصاد که اقلام مصرفی مردم را تامین می کنند تا بخشهایی که کالاهای درجه دو و درجه سه مورد نیاز مردم را تامین می کنند. یکی از بخشهایی که این روزها از جهات مختلف با آسیب رو به رو شده بازار خرید اسباب بازی است. این روزها کاهش درآمد خانوارها و گرانی کالاهای اساسی سبب شده که بسیاری از رفاهیات خانواده ها کاهش یابد. یکی از این لوازم رفاهی اسباب بازی برای کودکان است. بررسی ها نشان می دهد که در سالهای اخیر خانواده ها چندان زیر بار خرید اسباب بازی برای کودکانشان نمی روند زیرا بعضا قیمت بالای اسباب بازی ها اجازه خرید را به آنها نمی دهد. از طرفی دیگر تولید ملی سهمی تقریبا صفر در بازار اسباب بازی کشور دارد و اکثر کالاهای این بخش از طریق واردات تامین می شود حالا از چه از طریق قانونی و چه از طریق قاچاق!

دوربین « نسیم آنلاین » به همین بهانه سری به بازار اسباب بازی فروشها ها زده است. اکثر فروشندگان در این گزارش از رکود در بازار به ویژه در یک سال گذشته و همچنین سهم 98 درصدی چینی ها از بازار اسباب بازی کشور گله مند بودند. گزارش ویدئویی نسیم آنلاین » به شرح زیر است:

حجم ویدیو: 18.10M | مدت زمان ویدیو: 00:02:22 دانلود ویدیو
ارسال نظر: