تجدیدمیثاق با شهداء توسط تشکل های شاهد و ایثارگر کشور در حرم مطهر امامزاده صالح تجریش

کدخبر: 2090450

به مناسبت روز شهید هیئت فرزندان شهدای اسلام با همکاری تشکل های شاهد و ایثارگر کشور در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تجریش مراسم معنوی تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و همچنین شهدای مظلوم مدافع حرم را برگزار می نمایند .

به گزارش « نسیم آنلاین » ، به مناسبت بزرگداشت روز شهید هیئت فرزندان شهدای اسلام با همکاری تشکل های شاهد و ایثارگر کشور در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تجریش مراسم معنوی تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و همچنین شهدای مظلوم مدافع حرم را برگزار می نمایند .

شهید والاترین ندا دهنده ی آزادگیست، تا ما معنای آزادگی را بفهمیم، شهید مرگ را به سخره گرفته تا ما حقارت دنیا را بفهمیم، شهید از همه چیز برید تا گذرگاه بودن این دنیا را به ما نشان دهد،شهید حماسه ساز برای انسانها است تا درس از خودگذشتگی را به ما بیاموزد. به منظور این مناسبت خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان در هجدهمین جلسه هیئت فرزندان شهدای اسلام در آستان مقدس حضرت امامزاده صالح (ع) عاشقانه گرد هم می آیند تا تجدید میثاق با شهیدان معزز نموده و یاد آنان را برای همیشه زنده نگه داریم.

قابل ذکر است این مراسم در روز پنجشنبه مورخ 19 اسفند ماه از ساعت 15:00 الی 18:00 همزمان با هجدهمین جلسه ماهانه این هیئت فرزندان شاهد و مصادف با روز شهید به صورت مردمی و همگانی برگزار می گردد که بیش از 60 تشکل شاهد و ایثارگر از سراسر کشور از ایثارگران عاشقان شهدا و مردم عزیز جهت برگزاری این مراسم حضور و همکاری دارند .

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به عنوان یکی از تشکل های ایثارگری ضمن دعوت از اعضاء خویش از تمامی خانواده های معظم شهداء و مردم شهید پرور دعوت بعمل می آورد تا با حضور خویش در این مراسم معنوی در هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم , خادمین خود را همراهی نمایند .

ارسال نظر: