محسن رضایی:

تصویب حقوق ۲۴ میلیونی در مجلس یعنی عدم تبعیت از رهبری/ افکار جناحی شکست‌دهنده جنگ اقتصادی دشمن نیست

کدخبر: 2090538

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ امروز مسئولان باید رهرو رهبری باشند، اگر رهبری از حقوق‌های نجومی انتقاد کنند و مجلس حقوق ۲۴ میلیونی را تصویب کند یعنی عدم تبعیت از رهبری است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محسن رضایی امشب در یادواره 83 شهید اقبالیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عملیات والفجر 8 اظهار داشت: در دورانی که همه دنیا علیه ملت ایران بسیج شده بودند تا ما را دوباره به عقب بازگردانند، بهترین جوانان به فرمان امام لبیک گفتند.

وی افزود: تاریخ باید تک‌تک رزمندگان دوران دفاع مقدس را معرفی کند چراکه همین جوانان امنیت امروز کشور را رقم زده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حوادث تروریستی در کشورهای اروپایی یادآور شد: اینکه در مرکز پاریس و اروپا حوادث تروریستی رخ می‌دهد اما در کشور امنیت برقرار بوده نتیجه جانفشانی بهترین فرزندان این ملت است.

رضایی با بیان اینکه انسان‌های خالص مورد لطف خداوند قرار می‌گیرند و این نصرت الهی در دفاع مقدس قابل مشاهده بود، تصریح کرد: ملتی که کارهای بزرگ همچون پیروزی در دفاع مقدس را رقم می‌زند و آمریکا و رژیم صهیونیستی را زمین زده است، باید در مباحث صنعتی و اقتصادی هم سرآمد باشد.

وی با اشاره به موضع‌گیری‌های رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد: کاری می‌کنیم که ترامپ سرجای خودش بنشیند و دشمن نتواند دست‌درازی بکند هرچند چشم دشمن به مسائل اقتصادی بوده و جنگ اقتصادی را راه انداخته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: امروز تمام گروه‌های دانشجویی، نخبگان، متخصصان و اقشار مختلف جامعه، دولت، مجلس و مسؤولان باید به میدان آمده و در برابر دست‌درازی و تجاوز دشمن به نظام اسلامی ایستادگی کرده تا سر جای خود نشسته و نتواند اهداف خود را علیه نظام عملی کند.

رضایی با اشاره به اینکه با افکار جناحی نمی‌توان در جنگ اقتصادی دشمن را شکست داد بلکه باید با نیروی انقلابی این مهم را رقم زد، گفت: در جنگ اقتصادی علاوه بر حرکت چرخ‌های صنعت باید تبدیل به یک قطب قوی اقتصادی در جهان شویم.

وی افزود: امروز مسؤولان باید رهرو رهبری باشند، اگر رهبری از حقوق‌های نجومی انتقاد کنند و مجلس حقوق 24 میلیونی را تصویب کند یعنی عدم تبعیت از رهبری است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: به آینده امیدوار بوده و مطمئن هستیم سال‌های آینده بسیجی همچون بسیج دفاع مقدس ایجاد و حرکت انقلابی شکل می‌گیرد.

رضایی بیان کرد: اگر تابع رهبری و در مسیر حرکت جهادی و انقلابی باشیم، خرمشهرها آزاد خواهد شد.

ارسال نظر: