رئیس مجلس:

مردم به کمیته امداد اعتماد دارند/ اشتغال نیازمندان از مسکن آنها مهم‌تر است

کدخبر: 2090728

علی لاریجانی با بیان اینکه مردم به کمیته امداد امام خمینی اعتماد دارند، گفت: این مجموعه باید در سطح نیازمندان باشد و برای آنها کار کند تا بتواند مورد اعتماد بماند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی لاریجانی عصر امروز در مراسم واگذاری 210 واحد مسکن به خانواده‌های کمیته امداد امام خمینی استان قم با بیان اینکه مجموعه کمیته امداد امام خمینی رویکردهای مطلوبی را دنبال کرده است، اظهار کرد: مجلس نیز با نگاه به اهمیت موضوع کمک‌رسانی به نیازمندان از ظرفیت‌های خود برای تقویت کمیته امداد استفاده کرده و برای اشتغال خانواده‌های زیر پوشش این نهاد برنامه‌ریزی مطلوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه موضوع اشتغال نیازمندان از مسکن آنها مهم‌تر است، اضافه کرد: امسال سه هزار میلیارد تومان برای اشتغال در نظر گرفته شد که کمیته امداد امام خمینی با استفاده از این مبلغ توانسته پیشرفت‌های مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه احداث 20 هزار واحد مسکن برای خانواده‌های کمیته امداد امام خمینی آمار مطلوبی است، خاطرنشان کرد: حضور خیرین در این مجموعه از الطاف الهی است چرا که خداوند متعال نیز به موضوع کمک‌رسانی به فقرا نگاه ویژه دارد.

وی با بیان اینکه مردم به کمیته امداد امام خمینی اعتماد دارند، تصریح کرد: این مجموعه باید در سطح نیازمندان باشد و برای آنها کار کند تا بتواند مورد اعتماد بماند؛ امیدواریم با اشتغال‌زایی و تامین مسکن خانواده‌های نیازمند بتوانیم بسترهای زندگی آبرومند و مطلوب را برای آنها فراهم کنیم.

ارسال نظر: