رئیس کمیته تخصصی امنیتی و انتظامی ستاد راهیان نور کشور تشریح کرد

تمهیدات ناجا برای سفر امن کاروان‌های "راهیان نور"

کدخبر: 2090798

رئیس کمیته تخصصی امنیتی و انتظامی ستاد راهیان نور کشور از تمهیدات انتظامی و ترافیکی ناجا برای سفر امن کاروان های راهیان نور خبرداد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار صادق معینی در جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور ناجا به برگزاری جلسات نیروی انتظامی به منظور برگزاری باشکوه این برنامه عظیم فرهنگی اشاره کرد و اظهارداشت: در همین خصوص هماهنگی های لازم با کلیه یگان های امنیتی و انتظامی به خصوص مرزبانی ناجا و فرماندهی انتظامی استان خوزستان برای تأمین امنیت کاروان های راهیان نور در مسیرهای تردد، محل اسکان و یادمان‌های دوران دفاع مقدس و همچنین هماهنگی های لازم با پلیس راه و راهور ناجا برای کنترل و نظم آمد و شد درجاده ها و مسیرهای تردد کاروان های راهیان نور انجام شده است.

وی ادامه داد: ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در زمینه برقراری نظم و امنیت برنامه راهیان نور برقرار شده است.

معینی ادامه داد: به منظور امنیت کاروان های راهیان نور ضمن صدور دستورالعمل تشدید برنامه ترافیکی، امنیتی و انتظامی به کلیه عوامل انتظامی و راهور تاکید شده تا از تردد کاروان های راهیان نور در ساعات پایانی شب در محورها و جاده های پرخطر جلوگیری و با رانندگان متخلف نیز برابر قوانین و مقررات برخورد شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کلیه فرماندهان و کارکنان ناجا به خصوص فرماندهی انتظامی، مرزبانی و دریابانی استان های خوزستان و ایلام با تمام توان و امکانات در خدمت زائران راهیان نور هستند تا این برنامه عظیم فرهنگی با شکوه هر جه تمام تر و بدون کوچکترین مشکلی برگزار شود.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور ناجا و رئیس کمیته تخصصی، امنیتی و انتظامی ستاد راهیان نور کشور، برپایی ایستگاه های مختلف در امور انتظامی و آمد و شد به منظور بررسی، پیگیری و رفع مشکلات زائران راهیان نور را از دیگر برنامه های قرارگاه راهیان نور ناجا برشمرد.

گفتنی است، جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور ناجا با حضور سردار "صادق معینی" دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور ناجا و رئیس کمیته تخصصی، امنیتی و انتظامی ستاد راهیان نور کشور با حضور مسئولان انتظامی و مرزبانی استان خوزستان برگزار شد.

ارسال نظر: