حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی در نطق پیش از دستور اجلاسیه مجلس خبرگان:

حقوق‌های نجومی قلب مردم را جریحه‌دار کرده است/ برخی اقدامات فساد اقتصادی را افزایش داده است

کدخبر: 2090829

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه اقداماتی در کشور رخ می‌دهد که در جهت اقتصاد مقاومتی نبوده و فساد اقتصادی را افزایش می‌دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام حسینی شاهرودی نماینده مردم کردستان امروز (دوشنبه) در دومین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان در نخستین سخنان خود به جایگاه رفیع مجلس خبرگان در کلام امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری اشاره کرد.

وی در ادامه با تاکید بر فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی به عنوان بحث روز گفت: فضای مجازی در زندگی امروز مردم بسیار ورود کرده و سبب تغییر ذائقه مردم و متزلزل کردن بنیان‌های اعتقادی و خانوادگی و ضربه زدن به اسلام ناب شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: برای استفاده از فرصت فضای مجازی و مقابله با تهدیدات فضای مجازی می توان راهکارهای زیر را مد نظر قرار داد.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی تصریح کرد: مسئولین باید این مسأله را بدور از رویکردهای حزبی و جناحی، مسأله ای ملی بدانند و مصوبه هایی منطبق با راهبردها و توصیه‌های رهبر انقلاب داشته باشند.

وی معتقد است که شورای عالی فضای مجازی باید با راه اندازی شبکه اینترنت ملی و موتورهای جستجوگر داخلی و وضع قوانین حمایتی از فرصت های فضای مجازی برای تبلیغ اسلام ناب و انقلاب اسلامی این فرصت را غنیمت شمارند. به وجود آوردن فضای امن در اینترنت و جلوگیری از گسترش فیلتر شکن ها و دسترسی آسان آنها.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: کمیسیون اجتماعی سیاسی مجلس خبرگان این مسئله را از ابتدای این دوره در دستور کار خود قرار داده است و لازم است ادامه دهد.

نماینده کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیکاری و رکود و گرانی و افزایش فاصله طبقاتی را اموری دانست که خبرگان ملت نمی‌توانند به راحتی از کنار آن عبور کنند. وی افزود: متأسفانه اقداماتی در کشور رخ می‌دهد که در جهت اقتصاد مقاومتی نبوده و فساد اقتصادی را افزایش می‌دهد.

وی اضافه کرد:‌برای مثال افزایش نقدینگی و تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی و واردات بی‌رویه چون واردات اتومبیل‌های لوکس و لوازم آرایش پدیده حقوق‌های نجومی و سوء استفاده‌های مالی از مواردی است که قلب مردم را جریحه دار کرده و اعتماد عمومی را کاهش می‌دهد.

ارسال نظر: