با همکاری «نسیم آنلاین» انجام شد؛

تقدیر خانواده شهدا از "ماجرای نیمروز"/ حدادعادل: باید بدانیم امروز منافقین کجا ایستاده‌اند+تصاویر

کدخبر: 2090919

مراسم تقدیر از عوامل فیلم "ماجرای نیمروز" شب گذشته توسط خبرگزاری «نسیم آنلاین» و فرهنگ نیوز در مجتمع سرچشمه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی نسیم آنلاین ، مراسم تقدیر از عوامل فیلم ماجرای نیمروز شب گذشته توسط خبرگزاری نسیم آنلاین ، فرهنگ نیوز و مجتمع سرچشمه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی فرهنگی برگزار شد، خانواده شهدا از عوامل این فیلم استثنایی و برگزیده تقدیر کردند.

غلامعلی حدادعادل، سعید اوحدی، سیدمحمد حسینی، مهدی طالقانی، خانواده شهید لاجوردی، خانواده شهید باهنر، خانواده شهدای مدافع حرم، رضا امیرخانی، سعید بیابانکی، میلاد عرفان‌پور، حمیدرضا برقعی، علی‌محمد مودب، امید مهدی‌نژاد، حامد عسکری، حسین شمسیان، اقبال شاکری، سهیل کریمی، تقی دژاکام ،علی انسانی، محمد عبدخدایی، علی درستکار، احمد نیکبختیان، عباس گودرزی، حجت الاسلام سرلک، محمود خسروی وفا از جمله شخصیت های فرهنگی و سیاسی حاضر در این مراسم بودند.

بعد از اکران فیلم، با دعوت از خانواده شهدا بعه روی سن، خواسته شد تا هر کدام از این افراد از نظر خود را نسبت به فیلم بگویند.

محمد لاجوردی، فرزند شهید لاجوردی در این مراسم گفت: اینگونه نیست که سلسله منافقین تمام شده باشد و همچنان ادامه دارد؛ خوب است که ادبیات مان را در هنر به آیات قرآن و نهج البلاغه پیوند داده و منافقین را همان طور که قرآن معرفی کرده، معرفی کنیم.

سلسله منافقین همچنان در سلسله مدیریتی وجود دارد و آنها را می توان از بغضی که نسبت به شهید لاجوردی و امثال آن دارند، می بینیم.

میثم باهنر، فرزند شهید باهنر در این مراسم گفت: این یک کار عبادی و معنوی است.

شیرودی، فرزند شهید شیرودی گفت: نسل جدید شاید ندانند چرا منافقین از کفار بدتر هستند ولی اینگونه فیلم ها شاید برای نسل های آینده، دشمنی منافقین با نظام جمهوری اسلامی ایران را جا بی اندازد.

همچنین غلامعلی حدادعادل در این مراسم گفت: ما باید بدانیم برای حفظ این انقلاب چقدر زحمت کشیده شده و با گوشت و پوست و خون مان لمس کنیم که این انقلاب نه به سادگی به پیروزی رسیده و نه در این مدت به سادگی حفظ شده است البته این تنها ماجرای نیمروز بود؛ آن سال ها پر از این نیم روزها بود.

وی افزود: باید بدانیم امروز منافقین کجا هستند، نسل امروز باید بداند که هیچ چیز عوض نشده و منافقان همان منافق هستند و پشتیبان های آنها هم بدتر از آنها هستند و پیام امروز باید این باشد که نسل امروز که ان روزها را ندیده با همان چشم ماجراها را نکاه کند.

اباعبداللهی فرزند شهید نیز گفت: جای این فیلم خالی بود؛ بود چرا که خودم هم جانباز ترور هستم.

داود کریمی، پسر شهید کریمی هم گفت: ما بین شهدایمان شهدای ارمنی و اقلیت های مذهبی داشته ایم و با هر کسی که درباره شهدا صحبت می کنیم می گویند شهدا با فامیل ها و خانواده هایشان خوب رفتار می کردند ولی اصل این است که شهدا نسبت به اطرافیانشان بی تفاوت نبودند و وظیفه ما هم این است که بی تفاوت نباشیم.

این مراسم با تقدیر خانواده شهدا از عوامل فیلم به پایان رسید.

ارسال نظر: