سلطانی‌فر: ۴۳ ورزشگاه ۵ هزار نفری در کشور در حال ساخت است/ استادیوم‌های بوشهر و شیراز تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود

کدخبر: 2090933

وزیر ورزش از درحال ساخت بودن ۴۳ ورز شگاه ۵ هزار نفری در کشور خبر داد و گفت: از این بین سه پروژه تربت حیدریه، اسلامشهر و پاکدشت نیز آماده و طی هفته های آتی افتتاح خواهند شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در مراسم افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری قوچان ضمن تشکر از حسن روحانی، رئیس جمهوری به خاطر وقتی که به افتتاح این پروژه اختصاص دادند گفت: کار ساخت این ورزشگاه بسیار زیبا و موثر در حوزه ورزش و جوانان از سال ۸۸ در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع آغاز شد که امروز با هزینه ای ۱۴ میلیارد تومانی به دستور شما افتتاح می‌شود.

سلطانی‌فر ادامه داد: در وزارت ورزش و جوانان از سال‌های گذشته ۲۵ پروژه ۱۵ هزار نفری را در دست ساخت داشتیم که تا کنون ۱۶ پروژه به بهره برداری رسیده است و سه پروژه ۱۵ هزار نفری دیگر شامل بیرجند در خراسان جنوبی، بجنورد در خراسان شمالی و بوشهر آماده افتتاح هستند و ما منتظریم که با سفر شما این پروژه ها را افتتاح کنیم.

وی ورزشگاه ۵۰ هزار نفری میانرود شیراز را یکی دیگر از پروژه های بزرگ ورزشی کشور نام برد و افزود: به صورت شبانه روزی کار می کنیم تا این پروژه که یکی از آرزوهای اهالی فوتبال استان فارس است را نیز هر چه زودتر به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از درحال ساخت بودن ۴۳ ورزشگاه ۵ هزار نفری در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه ورزشگاه قوچان ششمین پروژه ۵ هزار نفری است که افتتاح می شود و با تلاش ویژه همکاران در استانها سه پروژه ۵ هزار نفری تربت حیدریه، اسلامشهر و پاکدشت نیز آماده و طی هفته های آتی افتتاح خواهند شد.

در ادامه رئیس جمهور کشورمان که از طریق ویدئو کنفرانس در ارتباط بود با تشکر از تلاش ها و زحماتی که وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور برای رشد و توسعه این دو حوزه مهم انجام می دهد تشکر و قدردانی کرد و گفت: برای تمامی زحمتکشان این دو حوزه آرزوی توفیق و سربلندی دارم. دوست داشتم من هم آنجا بودم و در میان مردم خونگرم قوچان از هوای بسیار خوب آنجا نیز استفاده می کردم.

در پایان رئیس جمهوری با استعانت از خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر(عج) دستور افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری قوچان را صادر کرد و این ورزشگاه توسط دکتر سلطانی فر افتتاح شد.

پیش از افتتاح این پروژه سه نهال توسط وزیر ورزش و جوانان و امام جمعه و فرماندار قوچان در محوطه خارجی این ورزش گاه کاشته شد.

ارسال نظر: