مسابقات کشورهای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است

فرجی: در حال رایزنی با شهرداری برای گرفتن سالن هستیم

کدخبر: 2090981

رئیس فدراسیون کاراته گفت: در این مدت با برخی از مسئولان شهرداری، طلایی و شاکری که جزو اعضای شورای شهر هستند صحبت‌هایی داشتیم تا بتوانیم سالنی مناسب برای برگزاری مسابقات داشته باشیم.

به گزارش نسیم آنلاین ، صادق فرجی در حاشیه برگزاری فینال رقابت های لیگ کاراته در خصوص کیفیت لیگ امسال عنوان کرد: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی لیگ در دوران سرپرست قبلی انجام شده بود باید این مسابقات را با همین برنامه پیگیری می‌کردیم. به همین دلیل کمی مسابقات فشرده شد و این موضوع کار باشگاه‌ها را کمی سخت کرده است. به امید خدا تصمیم داریم از سال آینده در زمان بهتری این مسابقات را استارت بزنیم و این میدان فضایی مناسب برای آماده شدن کاراته ایران برای المپیک 2020 باشد.

وی در خصوص محل برگزاری لیگ آینده تصریح کرد: در این مدت با برخی از مسئولان شهرداری، طلایی و شاکری که جزو اعضای شورای شهر هستند صحبت‌هایی داشتیم تا بتوانیم سالنی مناسب برای برگزاری مسابقات داشته باشیم. البته در این میان با داورزنی نیز صحبت‌هایی داشتیم و از طریق وزارت ورزش نیز به دنبال گرفتن سالنی مناسب برای برگزاری رقابت‌ها هستیم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد سفر‌های در پیش روی تیم ملی نیز اظهار داشت: به هر صورت باید در مسابقات پیش رو شرک کنیم تا بتوانیم رنکینگ نفرات را در لیست فدراسیون جهانی حفظ کنیم. در حال حاضر سجادگنج‌زاده در رنکینگ اول دنیا است و دو نفر از بچه‌های دیگر نیزدر رتبه سوم قرار دارند. به هر صورت با المپیکی شدن کاراته باید در مسابقات پیش رو شرکت کنیم و به همین دلیل فدراسیون نیز به دنبال فراهم کردن شرایط است.

وی تصریح کرد: برای سفر به مراکش و امارات برنامه داریم و امیدوارم بتوانیم این برنامه هار ا اجرایی کنیم. سال آینده 5 کاراته وان پیش رو است و در کنار این موضوع بازی های کشورهای اسلامی را نیز خواهیم داشت که از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعا این مسابقات با توجه به حضور برخی تیم های قدرتمند دنیا از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در سال 2005 تیم ایران به عنوان اولی این مسابقات دست پیدا کرد ولی در سال 2013 به عنوان دومی دست پیدا کرد.

فرجی ادامه داد: البته بعد از این مسابقات رقابت‌های قهرمانی آسیا را در برنامه‌ها داریم که برای این اعزام باید تدارک زیادی ببینیم. در این اعزام تعداد نفرات با توجه به بخش‌های مختلف زیاد خواهد بود. به هر صورت تامین بودجه این برنامه‌ها بسیار سخت است. به هر صورت در مقطع قبلی هزینه‌هایی شده که تامین آنها برای فدراسیون سخت است اما با این حال تمام تلاشمان این است که این هزینه‌ها تامین شود و برای برنامه‌های پیش رو نیز منابع مالی تامین شود.

ارسال نظر: