رئیس پلیس راه مازندران تشریح کرد:

محدودیت‌های ترافیکی ۲۰ اسفند در جاده‌های مازندران

کدخبر: 2091022

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه،محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان از صبح امروز اجرا شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه،محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان از صبح امروز اجرا شد .

وی افزود: در محور هراز تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 امروز 20 اسفندماه ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت : در محور سوادکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 امروز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود : تردد موتورسیکلت از ساعت 12 18 اسفندماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 21 اسفندماه در محورهای کندوان ، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع شد.

شماره تلفن 2182934 باپیش شماره 011 به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس مردم در خصوص آخرین وضعیت راههای مازندران است.

ارسال نظر: