در نشست خبری بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی عنوان شد

سعداوی: تراکتورسازی سال‌ها خود را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کرده/ در نیمه دوم چهره متفاوت‌تری در زمین داشتیم

کدخبر: 2091085

سرمربی فولاد خوزستان گفت: در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم با تیمی بازی داشتیم که سالیان سال است خود را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کرده و یک مربی با تفکر بسیار قوی دارد. تراکتورسازی از بازیکنان با تجربه بهره می‌برد و در مقابل ما هم تیم جوان و خوبی هستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نعیم سعداوی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز، گفت: قبل از پرداختن به بازی پیشاپیش سال نو را تبریک می‌گویم. آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه مردم ایران دارم.

وی افزود: در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم با تیمی بازی داشتیم که سالیان سال است خود را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کرده و یک مربی با تفکر بسیار قوی دارد. تراکتورسازی از بازیکنان با تجربه بهره می‌برد و در مقابل ما هم تیم جوان و خوبی هستیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول موقعیت‌های پیش پا افتاده‌ای به حریف دادیم. این تیم در ضربات ایستگاهی قوی است و ما بی مورد به آنها فرصت ضربه ایستگاهی دادیم و بی مورد خودم را زیر فشار بردیم. در نیمه دوم با صحبتی که با بازیکنان داشتیم چهره متفاوت و مثبت تری در زمین داشتیم. چیزی که دنبال می‌کردیم را در زمین ارائه دادیم اما در امر گلزنی دچار مشکل شدیم. اینکه در نیمه دوم یک موقعیت هم به تراکتورسازی ندهید کار بزرگی است. همه کار کردیم و فقط گل نزدیم. در این شرایط شرمنده هواداران شدیم و دوست داشتیم آخرین بازی خود را در سال جاری با پیروزی پشت سر بگذاریم. تلاش می‌کنیم بتوانیم موفق باشیم. تا شرایط را بهبود ببخشیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه در پایان بازی برخی علیه او شعار سر دادند، اظهار داشت: طبیعت فوتبال این است. ممکن است برخی هواداران ناراضی باشند. به نظر می‌رسد باید منصف باشیم. قرار نیست تمام موفقیت‌ها در این فصل برایمان اتفاق بیفتد. بحث بومی‌گرایی و بحث بودجه را در نظر بگیرید. 45 دقیقه مقابل مدعی قهرمانی خوب کار کردیم و هیچ فرصتی به حریف ندادیم این نشان می‌دهد تیم ما توانایی خوبی دارد و حرف برای گفتن دارد.

سعداوی خاطرنشان کرد: طبیعت فوتبال همین است. دوست دارم روزی برخی رسم و رسوم‌هایی که به غلط جا افتاده برچیده شود. متولیان ورزش و خود باشگاه‌ها دست به دست هم دهند تا در یک محیط سالم و آرام رقابت خوبی به وجود بیاید. اگر مربیان کمترین دغدغه را داشته باشند کار بهتری را ارائه خواهند داد. همه تلاشی را که باید انجام میدادیم تا کنون کردیم. در نیمه دوم چهره متفاوتی نشان دادیم و مقابل این تیم با کیفیت و مربی با تجربه خوب کار کردیم که این مسئله نشان می‌دهد فولاد حرف برای گفتن دارد.

وی در مورد اینکه مهاجمان خوبی در فوتبال ایران حضور ندارند، افزود: با شما هم عقیده هستم. شاید این مسئله فقر فوتبال کشور ایران است. بعد از علی دایی شاید یکی دو مهاجم خوب به فوتبال ایران آمده اما این مسئله را به وفور مشاهده نمی‌کنید. این نشان می‌دهد که باید در کار آکادمیک بهتر و با کیفت‌تر کار کنیم تا در بحث استعدادیابی آینده روشنی را برای فوتبال ایران ترسیم کنیم. بهرام رشید فرخی را به عنوان فوروارد درون زمین گذاشتیم. او خیلی خوب جنگید و ضربات سر را زد. این بازیکن نیاز به تجربه بیشتر دارد تا در آینده بهتر عمل کند.

سعداوی در مورد عملکرد خوب استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار روز سه شنبه این تیم مقابل لخویا در اهواز، عنوان کرد: با تمام وجودم از عملکرد خوب استقلال خوزستان در آسیا خوشحالم این تیم مرد و مردانه و یک تنه از اعتبار فوتبال استان و کشور دفاع کرده است. امیدوارم عملکرد این تیم در اهواز هم خوب باشد و فارغ از تعصب و وجود مردم از این تیم حمایت کنند تا در اهواز کار را برای صعود به مرحله بعد تمام کنیم.

ارسال نظر: